افشای طرح امریکایی حمله به سیستم های دافع هوای روسیه

© AP Photo / U.S. Army/Spc. Zoe Garbarino افشای برنامه امریکا برای حمله به سیستم های دفاع هوایی روسیه
 افشای برنامه امریکا برای حمله به سیستم های دفاع هوایی روسیه   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک پورتل امریکایی در گزارشی پلان حمله احتمالی ایالات متحده به سیستم های دافع هوای روسیه را افشا نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل C4ISRNET نیروی هوایی شماره 16 ارتش ایالات متحده امریکا  که در اکتبر سال 2019 ایجاد شد، با سایر قطعات نظامی امریکا "وظیفه معمولی" غلبه بر سیستم های دفاع هوایی روسیه را مورد بررسی قرار داده اند.

ارتش ایالات متحده در این بررسی ها برنامه مرحله به مرحله امریکا، برای عبور از سیستم های دفاع هوایی روسیه را ارائه نمود.

بر اساس این برنامه، ارتش امریکا به همراه فرماندهی سایبری و آژانس امنیت ملی، اطلاعات مربوط به مکان سیستم های دافع هوایی روسیه و تعامل آنها را جمع آوری خواهند کرد.

امریکا و ناتو برای جنگ با روسیه آماده می شوند   - اسپوتنیک افغانستان
امریکا و ناتو برای جنگ با روسیه آماده می شوند

علاوه براین بخش شناسایی شماره 363 ارتش امریکا باید نحوه عملکرد سیستم های دافع هوایی روسیه را مشخص نموده و خطر احتمالی این سیستم ها را مورد ارزیابی قرار دهد.

 به گفته نشریه، این امر به نیروی هوایی کمک می کند تا  به گونه دقیق نقاط ضعف دفاعی دشمن بالقوه را مشخص نموده و معلوم کند که کدام نقطه را مورد حمله قرار دهد .

سپس ، بخش شماره نهم نیروی هوایی مجهز به هواپیما های شناسایی U-2 که قادر به پرواز در ارتفاعات بالا می‌باشد، باید یک طرح جنگ الکترونیکی را تهیه کند و قطعه شناسایی 480 که کنترل سیستم Distributed Common Ground System را در اختیار دارد، اطلاعات را به متخصصان دفاع هوایی منتقل کند.

آخرین مرحله برای غلبه بر سیستم های دافع هوای دشمن، تدوین روشهای غیر تحرکی برای سرکوب سیستم های  واحد اطلاعات 55 روسی است  که ویژگی های دقیق سیستم های دفاع هوایی ضربتی را منتقل می‌کند.

با این حال گفته می‌شود که هدف اصلی نیرو های شماره 16 ارتش ایالات متحده امریکا، ایجاد جنگ اطلاعاتی و افشای نقشه های دشمن است.

بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که روسیه توان مقابله با پروژه های موشکی امریکا و غرب داراست و تکنولوژی های پیشرفته روسی مانند سامانه های موشکی اس 400 و اسکندر نمونه ای از این توانمندی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала