ترور بی رحمانه در کندهار

© AFP 2023 / Jangir ترور بی رحمانه در کندهار
ترور بی رحمانه در کندهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردان ناشناس در کندهار مردی در برابر چشمان کودکش به قتل رساندند.
تلفات سنگین طالبان در حمله هوایی در کندهار - اسپوتنیک افغانستان
تلفات سنگین طالبان در حمله هوایی نیرو های خارجی در کندهار

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، تفنگداران مسلح صبح امروز مردی را در کندهار در داخل موترش و در برابر چشمان کودکش به صورت بی رحمانه به قتل رساندند.
این مرد در ولسوالی ارغنداب در برابر زیارتی به نام «ملا گل آخند» به قتل رسیده است.
عکس هایی از این حادثه در شبکه های اجتماعی به گونه گسترده دست به دست می شود، که نشان می دهد دختر خوردسال این مرد در کنار جسد پدرش ایستاده است.
نگاه های اندوهبار این کودک و بی رحمی قاتلان، افغانستان را در شوک فرو برده و واکنش های گسترده را به همراه داشته است.
حیات الدین حیات، والی کندهار هم به این حادثه واکنش نشان داده و در صفحه فیسبوکش خطاب به کودک نوشته است: آه اندوه و درد قلب را قربان شوم.
حیات نوشته است، که نیروهای امنیتی و دفاعی انتقام این پدر را از «دشمن بی غیرت و بی رحم» خواهند گرفت.
والی کندهار با اشاره به «رسم افغانی» گذشته گفت: در هنگام نماز، شادی و غم و یا وقتی زنان و کودکان شخصی را همراهی می  کرد، دشمنش در چنین موارد از کشتن وی صرف نظر می کرد.
اما او افزود: بدبختانه امروز با دشمنی رو به رو هستیم که نه اسلام را قبول دارند، نه رسم و فرهنگ را؛ حتا به اندازه یک حیوان هم ترحم ندارند.
 یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشته است: نگاه معصومانه دخترک وحشت زده، حکایت از درد عمیقی دارد که سالهاست فرزندان این وطن را مبتلا و رنجور کرده است.
چه داستان نفرت انگیزیست قتل و کشتار این مردم.و ما چه چقدر سنگدل و اسير وحشت شده ايم كه اين همه شقاوت، وجدان عمومي ما را بيدار نمي كند.
یادآوری می کنیم، که جرایم جنایی به ویژه ترور و راهزنی از مدتی به این سوء در شهرهای افغانستان مخصوصا کابل به اوجش رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала