دموکرات ها استیضاح ترامپ را آغاز کردند

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر دموکرات ها استیضاح ترامپ را آغاز کردند
 دموکرات ها استیضاح ترامپ را آغاز کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دموکرات هایی که کنترل مجلس نمایندگان کنگره را به عهده دارند، از استیضاح دونالد ترامپ خبر داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که کنگره تحقیقات رسمی برای استیضاح دونالد ترامپ را آغاز خواهد کرد.

حتمال استیضاح آقای ترامپ بویژه پس از مکالمۀ جنجالی او با رئیس‌جمهوری اوکراین درباره جو بایدن و پسرش قوت گرفته بود.

پس از انتشار این خبر دونالد ترامپ در پیام‎های توییتری پیاپی نوشت که در چنین روز مهمی در سازمان ملل که او کارهای زیادی انجام داده و موفقیتهای زیادی به دست آورده، دموکراتها عمدا سعی دارند دستاوردهای او را با چنین اخباری خراب کنند. او این اقدامات را آزار و اذیت رئیس جمهور توصیف کرد.

مطرح شدن این مساله در کنگره سبب شد که رئیس‌جمهوری آمریکا دستور دهد متن مکالمه تلفنی او با همتای اوکراینی‌اش را به طور کامل از حالت طبقه‌بندی سری خارج کنند.

دونالد ترامپ تایید کرده است که در تماس تلفنی با رئیس‌جمهوری اوکراین درباره جوبایدن، معاون باراک اوباما رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده امریکا و پسرش هانتر بایدن که مدیر یک شرکت گاز در اوکراین است، صحبت کرده است.

گفته می‌شود آقای ترامپ قصد داشته اطلاعاتی درباره جو بایدن که خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد کرده، دریافت کند؛ اطلاعاتی در باره اینکه آیا جو بایدن پیش از این در مقام معاون رئیس‌جمهور آمریکا از قدرتش سوء استفاده کرده است یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала