نگرانی سفیر غیرنظامی ناتو از مذاکرات صلح

© REUTERS / Ints KalninsA German soldier holds NATO flag during a ceremony to welcome the German battalion being deployed to Lithuania as part of NATO deterrence measures against Russia in Rukla
A German soldier holds NATO flag during a ceremony to welcome the German battalion being deployed to Lithuania as part of NATO deterrence measures against Russia in Rukla - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر ناتو در افغانستان: صلحی‌که به قیمت از بین رفتن دست‌آوردهای هژده ساله تمام شود، قابل قبول نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، نیکولاس کی سفیر غیرنظامی ناتو در افغانستان می‌گوید که ناتو در افغانستان سالهاست که کنار مردم و حکومت بوده و تا رسیدن افغانستان به صلح پایدار و پایان جنگ‌های جاری و پیوستن طالبان به حکومت در کنار مردم خواهد ماند.
وی افزود: نشست‌ها و مذاکرات مختلف برای برقراری صلح ایجاد شده و فعالیت‌ها برای محقق شدن آن به‌صورت وسیع ادامه دارد؛ اما باید گفت صلحی که در آن خواست مردم و دستاوردهای ۱۸ ساله از بین برود، برای مردم افغانستان و ناتو قابل قبول نخواهد بود.

کی همچنین خاطرنسان کرد: بهترین راه رسیدن به صلح در افغانستان کاهش کشمکش‌ها و خشونت‌ها در این کشور است که باید بیشتر به آن توجه شود.
وی در مصاحبه با خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز حملات بهاری گروه طالبان در افغانستان آن را سرزنش کرد و از این گروه خواست تا دست از جنگ برداشته و به کاروان صلح افغانستان بپیوندند.
سفیر غیرنظامی ناتو با سفر به هرات با مقامات محلی این شهر دیدار کرد و بر کمک‌های گسترده ‌تر در عرصه های مختلف تاکید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала