ترامپ: پادشاه سعودی از بوسیدن دست ملانیا سیر نمی شد

© REUTERS / Bandar Algaloud/Courtesy of Saudi Royal Courtترامپ: پادشاه سعودی از بوسیدن دست ملانیا سیر نمی شد
ترامپ: پادشاه سعودی از بوسیدن دست ملانیا سیر نمی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا فاش کرد در سفر خود به عربستان مجبور شده برای توقف بوسیدن دست همسرش توسط ملک سلمان وارد عمل شود.

به گزارش اسپوتنیک،، دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا اظهار کرده است، بر خلاف فیلمی که از دیدار او و همسرش، ملانیا ترامپ با ملک سلمان، پادشاه عربستان منتشر شده و نشان می‌دهند که ملک سلمان و ملانیا فقط با هم دست می‌دهند، پادشاه سعودی دست ملانیا را گرفته و چندین بار بوسیده است.

به نوشته کتابی به نام "تپه‌ای برای مردن: نبردی برای کنگره و آینده امریکا ترامپ" که به تازگی منتشر شده است، دونالد ترامپ این اظهارات را در مراسمی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی بیان کرده است که اواخر سال گذشته میلادی از سوی کوین مک‌کارتی، نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در هتل ترامپ برگزار شد.
به گزارش مجله نیوزویک، طبق این کتاب، ترامپ در این مراسم درباره دیداری که درسال 2017 با ملک سلمان داشت گفت، یکی از معاونان به ملانیا گفته بود که اگر دستش را برای دست دادن به سمت ملک سلمان دراز کند، وی با او دست نخواهد داد. رییس جمهور امریکا همچنین در این سخنان گفته بود که ملک سلمان برای استقبال از او نزدیک هواپیما آمده بود، در حالی که در دیدارش با باراک اوباما، رییس جمهور سابق در کاخش منتظر او مانده بود.

در این کتاب به نقل از ترامپ آمده است: من از هواپیما پیاده شدم، با او دست دادم و (مانند اوباما) تعظیم نکردم. ملانیا هم دستش را پیش آورد. یادتان باشد که به ما گفته بودند او دست نخواهد داد. او نه تنها دست ملانیا را گرفت بلکه دست او را (سه بار) بوسید. من گفتم آهای پادشاه کافی است!

این کتاب توضیح می‌دهد که در فیلم منتشر شده از این دیدار، تنها دست دادن ملانیا و ملک سلمان نشان داده شده و تصویری از دست بوسی وجود ندارد.

مشخص نیست که ترامپ گفته‌هایش درباره برخورد ملانیا و ملک سلمان را به شوخی بیان کرده یا کاملاً جدی گفته است. رییس جمهور آمریکا معمولاً برای ایجاد سرگرمی در گفته‌هایش اغراق می‌کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала