پرواز ۳ طیاره جاسوسی بر فراز سرحدات روسیه

CC BY-SA 2.0 / aceebee / Boeing P-8A Poseidonپرواز ۳ طیاره جاسوسی بر فراز سرحدات روسیه
پرواز ۳ طیاره جاسوسی بر فراز سرحدات روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو فروند طیاره قوای هوایی امریکا و یک فروند طیاره قوای هوایی سویدن در نزدیکی منطقه کالینینگراد روسیه پرواز شناسایی-جاسوسی انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت هوانوردی PlaneRadar که مسیر حرکت طیاره های نظامی را نظارت میکنند، طیاره ضد تحت البحری قوای هوایی امریکا Boeing P-8A Poseidon از پایگاه هوایی ناتو در ایتالیا پرواز نموده بود و طیاره جاسوسی قوای هوایی امریکا RC-135V Rivet Joint مستقر در پایگاه هوایی در بریتانیا، حوالی ساعت ۱ پس از چاشت (۲:۳۰ به وقت کابل) به مرزهای غربی روسیه نزدیک شدند و در نزدیک ترین فاصله از منطقه کالینینگراد روسیه، پرواز شناسایی انجام دادند.

در عین حال، یک فروند طیاره جاسوسی قوای هوایی سویدن Gulfstream GIV SP در نزدیکی منطقه کالینینگراد دیده شد. بر بنیاد گزارش طیاره متذکره بر فراز بحیره بالتیک در ارتفاع ۱۲،۵ کیلومتر و با سرعت ۸۱۸ کیلومتر در ساعت پرواز شناسایی-جاسوسی انجام داد.

قابل ذکر است، اخیراً فعالیت طیاره های شناسایی امریکایی در نزدیکی مرزهای روسیه افزایش یافته است. به طور خاص، آنها در منطقه شبه جزیره کریمیا و منطقه کراسنادار و در نزدیکی مرزهای غربی روسیه دیده میشوند.

وزارت دفاع روسیه چندین بار از واشنگتن خواست تا این از انجام چنین عملیات دست بر دارد، اما پنتاگون همیشه آنرا رد کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала