200 مامور مخفی امریکایی ترامپ را در ویتنام محافظت خواهند کرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر 200 مامور مخفی امریکایی ترامپ را در ویتنام محافظت خواهند کرد
200 مامور مخفی امریکایی ترامپ  را در  ویتنام محافظت خواهند کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیش از 200 مامور مخفی ایالات متحده در سفر به ویتنام، امنیت رئیس جمهور این کشور را تامین خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه‌های محلی VnExpress ویتنام، بیش از 200 مأمور مخفی امریکایی امروز وارد هانوی، پایتخت ویتنام می‌شوند تا امنیت برای رئیس جمهوری امریکا که قرار است با رهبر کوریای شمالی دیداری دراین کشور داشته باشد، تأمین کنند.
انتظار می‌رود که مأموران سرویس مخفی آمریکا با چهار هواپیما از پایگاه نظامی آمریکایی در ژاپن وارد فرودگاه بین‌المللی هانوی، ویتنام شوند.
این مأموران در جریان نشست میان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در هتلی در هانوی اسکان داده می‌شوند.
اخیراً امریکا چند فروند هواپیمای ارتش مدل بوئینگ C-17 را که حامل تجهیزات برای این نشست در هانوی است به همراه یک هلیکوپتر و دو موتر زرهی که ترامپ از آن در جریان این نشست با رهبری کوریای شمالی استفاده می‌کند، به این کشور آسیایی اعزام کرده بود.
این در حالی است که ویتنام خود را برای دیدار "کیم جونگ‌اون و دونالد ترامپ"، روسای جمهور امریکا- کوریای شمالی آماده می‌کند که در روز های 27 و 28 فبروری صورت برگزار می گردد.
یادآوری میکنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی 12 جون سال گذشته در سنگاپور دیدار نمودند. کیم جونگ اون و دونالد ترامپ پس از ادای جملاتی کوتاه مقابل خبرنگاران، پشت درهای بسته و تنها با حضور مترجمان گفتگو کردند. مذاکرات پس از این نشست هم به بن‌بست رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала