ترامپ برای حل بحران تعطیلی دولت پیشنهاد داد

© AP Photo / Evan Vucciترامپ برای حل بحران تعطیلی دولت پیشنهاد داد
ترامپ برای حل بحران تعطیلی دولت پیشنهاد داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا صبح روز یکشنبه پیشنهادش را برای حل بحران تعطیلی بخش‌های دولت و دیوار مرزهای جنوبی ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، صبح روز یکشنبه پیشنهادش را برای حل بحران تعطیلی بخش‌های دولت و دیوار مرزهای جنوبی ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا که در کاخ سفید سخن می‌گفت، پیشنهاد کرد در مقابل تأمین بودجه 5.7 میلیارد دالری برای ساخت دیوار حائل در مرزهای جنوبی با مکسیکو، با تمدید برنامه موسوم به "داکا" برای محافظت از مهاجرانی که در کودکی در امریکا به دنیا آمده‌اند موافقت خواهد کرد.

کاهش محبوبیت ترامپ به 44 درصد در پس زمینه تعطیلی دولت - اسپوتنیک افغانستان
کاهش محبوبیت ترامپ به 44 درصد در پس زمینه تعطیلی دولت

رئیس‌جمهور امریکا بار دیگر با تاکید بر لزوم اجرای طرح مرزی‌اش، گفت: متاسفانه نظام مهاجرتی ما به شدت از هم پاشیده است. در طول سالهای طولانی بسیاری از روسای جمهور ما به این مسئله توجه نکرده اند. نوعی بحران انسانی در مرزهای جنوبی ما در جریان است. هزاران کودک در مرزهای جنوبی ما هدف سوء استفاده شبکه های قاچاق انسان قرار می‌گیرند.
این در حالی است که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان امریکا پیش از سخنرانی ترامپ اعلام کرد که این سخنرانی، پیشنهاد جدیدی به همراه ندارد و ترامپ همچنان بر خواسته های غیر منطقی خود تاکید می‌کند.
گفتنی است که تعطیلی دولت امریکا به دلیل عدم توافق ترامپ با کنگره درباره بودجه حدود 6 میلیارد دالری مورد درخواست وی برای اتمام ساخت دیوار مرزی میان این کشور با مکسیکو وارد چهارمین هفته خود شده و اعتراضات زیادی را نیز در پی داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала