اسرائیل احتمال عملیات نظامی در ایران را رد نمی‌کند

© AP Photo / Ariel Schalitاسرائیل احتمال عملیات نظامی در ایران را رد نمی‌کند
اسرائیل احتمال عملیات نظامی در ایران را رد نمی‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست وزیر اسرائیل گفته است که اسرائیل احتمال انجام عملیات نظامی در سرحد با ایران را رد کرده نمی‌تواند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Jerusalem Post، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز چهارشنبه (12 دسمبر) گفته است که در صورتی برای امنیت اسرائیل نیاز باشد، انجام اقدامات نظامی در سرحد با ایران را رد نمی‌کند.

نتانیاهو درمورد احتمال اقدامات نظامی اسرائیل در داخل خاک ایران گفت: "خط سرخ ما — بقای ما است. ما تمام اقدامات لازم برای دفاع اسرائیل از رژیم ایران که به‌طور آشکار خواستار از بین بردن دولت یهودی می‌باشد، روی دست خواهیم گرفت".

وی افزود: "من رد نمی‌کنم که ما باید هر کاری را برای دفاع از خود انجام دهیم. در حال حاضر اسرائیل یگانه اردو در جهان است که به طور مستقیم با نیروهای ایرانی مقابل است. ما این را در سوریه انجام می‌دهیم و آنها را به عقب می‌رانیم".

به گفته نتانیاهو، سیاست وی همیشه مبنی بر این بوده تا جلو کارهای بد را هنگامی که آنها کوچک اند، بگیرد. نخست وزیر اسرائیل گفت: "لذا ما در سوریه به‌طور مستقیم با ایران رویارو هستیم، و اگر نیاز باشد، هر آنچه برای دفاع از خود لازم باشد، انجام می‌دهیم".

علاوه بر این، نخست وزیر اسرائیل اقدامات کشورهای چون ایران را که به گفته وی، همجنسگرایان، خبرنگاران و مخالفان را در میدان، اعدام می‌کنند، محکوم کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала