محاصره نوید فرمانده غیر مسئول توسط نیروهای امنیتی

© JAKمحاصره نوید فرمانده غیر مسئول توسط نیروهای امنیتی
محاصره نوید فرمانده غیر مسئول توسط نیروهای امنیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از فرماندهان غیر مسئول که در ولسوالی خان آباد کندز در برابر طالبان می جنگید، در شهر تالقان در محاصره نیروهای امنیتی درآمده است.

طالبان در غرب افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
تلفات سنگین نیروهای امنیتی افغانستان در زدوخورد با طالبان
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده نوید عصر دیروز زمانیکه یکی از افرادش در نبرد با طالبان زخم برداشته بود، او را برای معالجه به شهر تالقان مرکز ولایت تخار انتقال نمود ولی دقایق بعد نیروهای امنیتی ولایت تخار وی و افرادش را در چهار راهی مرکزی شهری تالقان در محاصره خود قرار داده تا وی را بازداشت نمایند.

این فرمانده در حالیکه از عصر دیروز تاکنون در شهر تالقان در محاصره نیروهای امنیتی قرار دارند، باشندگان ولسوالی خان آباد صبح امروز بزرگ راه کندز تخار را به پشتیبانی این فرمانده مسدود کرده و برق ولایت تخار را نیز از این مسیر بالای مردم تخار قطع کرده اند.

این مردم مدعی اند، که فرمانده نوید یگانه مدافع مردم در برابر طالبان در ولسوالی خان آباد بوده بجای بازداشت باید مورد پشتیبانی حکومت قرار بگیرد.

یادآوری می کنیم، که چندی پیش نیروهای امنیت ملی فرمانده قیصاری و علیپور را هم دستگیر کرده بود که فرمانده قیصاری تا اکنون در بند امنیت ملی قرار دارد و فرمانده علیپور با دادن ضمانت نامه آزاد گردید. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала