دادگاهی شدن سلمان خان به خاطر برافراشته شدن پرچم پاکستان در فیلم هندی

© AFP 2023 / Stringerدادگاهی شدن سلمان خان به خاطر برافراشته شدن پرچم پاکستان در فیلم هندی
دادگاهی شدن سلمان خان به خاطر برافراشته شدن پرچم پاکستان در فیلم هندی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره سینمای هند به خاطر به اهتزاز در آوردن پرچم پاکستان در یک فیلم دادگاهی شد.

سلمان خان از زندان آزاد شد - اسپوتنیک افغانستان
سلمان خان از زندان آزاد شد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم به استناد از اکسپرس نیوز، برافراشتن پرچم پاکستان در یکی از فیلم‌های «سلمان‌خان» بازیگر مشهور بالیوود، باعث شد او روانه دادگاه شود.

گزارش‌ها حاکی است، که سلمان‌خان برای بازسازی مرز میان هند و پاکستان که در قسمتی از فیلم خود به آن نیاز داشت در یکی از روستاهای هند پس از فضاسازی در قسمت فرضی پاکستانی پرچم این کشور را به‌اهتزاز در آورده و مشغول فیلمبرداری بود که با واکنش تند اهالی روستا و مقام های هندی مواجه شد.

آنان خواستار پائین آمدن پرچم پاکستان شدند و اعلام کردند، که حاضر نیستند حتی در یک فیلم سینمایی پرچم پاکستان بالا رود.

واکنش روستائیان به اینجا ختم نشد و آنها با محاصره هوتل محل اقامت سلمان‌خان و تیم همراهش باعث شدند تا فیلمبرداری به‌طور کامل متوقف شود و او به بمبئی برگردد.

علاوه بر این با شکایت برخی از مقامات محلی سلمان‌خان مجبور است روانه دادگاه شده و پاسخگوی اقدام خود باشد.

شاکیان اعلام کرده‌اند، که مجبورند به‌اهتزاز در آمدن پرچم پاکستان را در برخی از مناطق کشمیر اشغالی و استادیوم‌ها تماشا کنند ولی اجازه نخواهند داد که این پرچم در خاک هند به‌اهتزاز در آید.

یادآوری می کنیم، که پیوندها میان هند و پاکستان از بدو استقلال پاکستان با تنش‌های دائمی روبه‌رو بوده است و دو کشور چندین جنگ تمام‌عیار را تجربه کرده‌اند.

چندی پیش یک جاسوس هندی به‌نام «کلبهوشن یادیو» در خاک پاکستان دستگیر شد و اعتراف کرد که سازمان اطلاعات هند او را به‌قصد ایجاد ناامنی در پاکستان به این کشور فرستاده است.

با توجه به اینکه انتخابات هند در سال آتی میلادی برگزار می‌شود دولت این کشور برای جلب افکار عمومی پیشنهاد مذاکره با پاکستان را رد کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала