همسر ترامپ خواستار اخراج معاون بولتون از کاخ سفید شد

© Photo / Russian President's Press Office /  مراجعه به بانک تصاویر ملانیا ترامپ: معاون بولتون دیگر لیاقت خدمت در کاخ سفید را ندارد
ملانیا ترامپ: معاون بولتون دیگر لیاقت خدمت در کاخ سفید را ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور امریکا معتقد است که میرا ریکاردل، معاون جان بولتون، مشاور امنیت ملی این کشور لیاقت خدمت در کاخ سفید را ندارد و خواستار اخراج وی از کاخ سفید شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه The Wall Street Journal ملانیا ترامپ" بانوی نخست ایالت متحده خواستار اخراج "میرا ریکادل" معاون "جان بولتون" مشاور امنیت ملی امریکا از کاخ سفیدشد.
"استیوانی گریشام" سخنگوی بانوی نخست امریکا طی بیانیه ای اعلام کرد که موضع دفتر بانوی نخست امریکا این است که ریکاردل دیگر لیاقت خدمت در کاخ سفید را ندارد.
سخنگوی بانوی نخست امریکا جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرد.
از سوی دیگر روزنامه وال استریت ژورنال نوشت که "دونالد ترامپ" رئیس جمهور امریکا قصد دارد میرا ریکادل را به درخواست همسرش برکنار کند.
گرشام این اظهارات را در پاسخ به این سوال مطرح کرد که آیا ترامپ در حال جایگزین کردن ریکاردل بعد از درگیری با ملانیا ترامپ است یا خیر.
بر اساس گزارش های رسانه‌ای، اختلاف میان ملانیا ترامپ و ریکاردل مشاور ارشد جان بولتون زمانی بروز کرد که، در طول مسافرت اخیر ملانیا ترامپ به آفریقا بر سر ترتیب و جای نشستن افراد در هواپیما با وی درگیر شده بود.
همچنین گزارش ها حاکی از آن است که ریکاردل با "جیمز ماتیس" وزیر دفاع این کشور و تعدادی دیگر از مقامات در پنتاگون اختلاف دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала