ترامپ: دخالت روسیه در انتخابات امریکا داستانی بیش نیست

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: دخالت روسیه در انتخابات امریکا داستانی بیش نیست
ترامپ: دخالت روسیه در انتخابات امریکا داستانی بیش نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده؛ برای چندمین بار موضعش درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 امریکا را عوض کرد.

به گزارش اسپوتنیک،، دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا  که قبلا بار ها با یافته های جامعه اطلاعاتی امریکا در رابطه با " موضوع ئخالت روسیه در انتخابات" امریکا توافق کرده بود؛ این بار این اتهامات را " داستان فریبنده" نامید. او،در صفحه توییتر خود نوشت: " به نظر می رسد که اوباما قبل از انتخابات در مورد " دخالت روسیه" می دانست، چرا او هیچ کاری انجام نداد؟ چرا او به کمپاین ما اطلاع نداد؟ چرا که این فقط یک  داستان مضحک است، به همین علت، و همچنین به این دلیل که او معتقد بود که هیلاری " بدبخت" برنده خواهد شد.  

ترامپ در کنفرانس خبری در نشست هلسینکی در حضور پوتین دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2016 را رد کرده و گفته بود پوتین در گفت‌وگوی دوجانبه با او قویاً این موضوع را تکذیب کرده است.
ترامپ گفته بود، دلیلی نمی‌بیند که روسیه در انتخابات آمریکا دخالت کرده باشد.
اما یک روز پس ازاین اظهارات ترامپ حرفش را پس گرفت و عقب نشینی کرد. اوگفت منظورش این بوده است که دلیلی نمی‌بیند روسیه در انتخابات آمریکا دخالت نکرده باشد.
رئیس‌جمهور امریکا همچنین گفت که به تشکیلات اطلاعاتی کشورش "اعتماد و حمایت" کامل دارد و "اقدام محکمی" برای تضمین امنیت روند انتخابات امریکا انجام خواهد داد.
مسکو بارها اتهامات علیه خود مبنی بر نفوذ در انتخابات کشورهای مختلف رد کرده است. دیمیتری پسکوف، سخنگو ریاست جمهوری روسیه این اتهامات را "کاملا بی اساس" نامیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала