تلاش گوگل برای افشای راز قطب جنوب + ویدیو

© Photo / Google Earthتلاش گوگل برای افشای راز قطب جنوب + ویدیو
تلاش گوگل برای افشای راز قطب جنوب + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظریه پردازان، تلاش گوگل برای افشای راز قطب جنوب را کشف کردند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه برتانیایی "اندیپندنت" کارشناسان از کانال Conspiracy Depot یوتیوب معتقدند که کمپنی گوگل با ارائه نشانه ها کاربران را دعوت می کند تا با نگاهی دقیق تر قطب جنوب را مطالعه کنند.
آنها می گویند که اگر قطب جنوب را به کمک Google Earth پیدا نموده و در مورد آب و هوا در این منطقه تحقیق شود، دیده خواهد شد که، صلیب سرخ بزرگ در این قاره آویزان است.روزنامه خاطر نشان می سازد که چنین اتفاقی می تواند با یک خرابی در کار Google Earth توضیح داده شود. 

اما، با این حال، این جزئیات غیرممکن، به تدریج به یک تئوری مبدل شده است که گویا در گوگل " کسی سعی دارد چیزی را به ما بفهماند".

درکمنت های زیر ویدیو، کاربران معتقد اند گوگل محل فرود بشقاب پرنده های موجودات بیگانه و یا هم ورود به حفره های زمین را نشان داده است.

حامیان فرضیه" زمین میان خالی" معتقدند که د ر داخل زمین جهان دیگری وجود دارد که در آن برخی از انواع زندگیدر حال دوران است.
یک تن از کاربران اشاره میکند که، که صلیب سرخ شبیه راهنمایی های بازی های ویدئویی است، و اطلاعاتی در مورد توسعه بیشتر بازی ارائه می دهد. کاربران گفته اند: این یک امر بسیار عجیب است و فقط موجب افزایش سوالها می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала