ارائه جنگ افزارهای روسی در انجمن آرمیا-2024 از سوی روس برون اکسپورت

مدیر کل روس برون اکسپورت گفت، که در روس برون اکسپورت "آرمیا-2024" محصولات روسی را برای پیوندترین بخش های بازار جهانی امروز ارائه می دهد. در این انجمن از یک رویکرد خوشه‌ای برای نمایش جنگ افزارها و تجهیزات نظامی مدرن کار می گیریم، که با موفقیت کارکرد خود را در شرایط جنگی واقعی نشان داده‌اند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر میخیف، مدیر کل روس برون اکسپورت گفت: "در سایت‌های ما و در نمایشگاه‌های تولیدکنندگان پیشرو روسی، ما راه‌حل‌های بدون سرنشین برای همه محیط‌ها، سیستم‌های ضد پهپاد، جنگ افزارهای با دقت بالا، سیستم‌های توپخانه، خودروهای زرهی و سیستم‌های دفاع هوایی را به نمایش می‌گذاریم. ما انتظار داریم که مشتریان علاقه زیادی به سیستم‌هایی برای نگهبانی از اشیا، تجهیزات و پرسنل در برابر عوامل مختلف ویرانگر، از آن میان موارد بدون سرنشین، اقتباس شده از تجربه رزمی داشته باشند".
در کل، روس برون اکسپورت قصد دارد،بیش از 700 نمونه از محصولات نظامی، دو منظوره و غیرنظامی را به شریک های خارجی از آن میان می توان به مجموعه Lancet-E با دو حامل مختلف مهمات هدایت شونده، تانک سبک مدرن SPTP2S25M (Sprut)، تراکتور رباتیک ردیابی چند منظوره MGTT-LB، ​​سکوی حمل و نقل جهانی پلاستون، خودروهای زرهی اسپارتاک و تایگر M SpN ​​با پهپادها و همچنین شماری ابزار جدید برای مقابله با پهپادها اشاره کرد.
بحث و گفتگو