غرب نشان داد که چگونه درگیری در اوکراین پایان خواهد یافت

Spectator : درگیری در اوکراین با نپیوستن کیف به ناتو پایان خواهد یافت.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، یک تن از مقامات سابق غربی که اغلب از اوکراین بازدید می کند، به مجله اسپکتیتور گفت که بسیاری در غرب نتیجه درگیری در اوکراین را درک می کنند، آنها معتقدند که حل و فصل به معنای عدم پیوستن کیف به ناتو و موافقت با آتش بس در امتداد خطوط کنترل موجود است.
به‌طور باورنکردنی واضح است که این جنگ چگونه پایان خواهد یافت: آتش‌بس در امتداد خط کنترل به علاوه تضمین‌های امنیتی برای کیف، عدم عضویت کامل در ناتو. بدون امتیازات رسمی سرزمین. اوکراین مانند قبرس خواهد شد، عضو اتحادیه اروپا که به رسمیت نمی‌شناسد.
کرملین: واکنش غرب به پیشنهاد پوتین غیرسازنده است
این مجله معتقد است که همه کشورها در حال آماده شدن برای موضع "پیش از صلح" هستند، از جمله اولاف شولز، صدراعظم آلمان که اخیراً اشاره کرد که درگیری باید در نشست احتمالی بعدی پایان یابد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در 14 جون، یک روز قبل از آغاز کنفرانس در سوئیس، آمادگی خود را برای مذاکرات صلح آمیز برای حل بحران اوکراین اعلام کرد و شرایط لازم برای این امر را، وضعیت بی طرف، غیر متعهد، بدون هستوی اوکراین نام برد. همچنان غیرنظامی کردن و غیر نظامی کردن آن، خروج نیروها از قلمرو مناطق DPR ، LPR، Kherson وZaporozhye در محدوده اداری آنها در سال 1991 است. همچنین، به گفته رهبر روسیه، غرب به عنوان بخشی از راه حل صلح باید تمامی تحریم ها را از روسیه حذف کند. همزمان رئیس جمهور روسیه گفت که ما درباره توقف درگیری صحبت نمی کنیم، بلکه درباره توقف کامل آن صحبت می کنیم.
پوتین افزود که وضعیت در خط تماس نظامی به نفع کیف تغییر نخواهد کرد و در آن صورت شرایط روسیه ممکن است از قبل متفاوت باشد.
بحث و گفتگو