غرب در مورد پیشنهادات پوتین با مسکو تماس نگرفته است

اوشاکوف: غرب در مورد پیشنهادهای صلح پوتین برای اوکراین با مسکو تماسی نداشت .
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، یوری اوشاکوف دستیار رئیس دولت گفت: غرب در مورد پیشنهادات صلح اوکراین که از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مطرح شده بود، با مسکو تماس نگرفته است. "
اوشاکوف به نشریه لایف گفت: "من فقط واکنش‌های عمومی را دیدم". هنگامی از وی پرسیده شد که آیا شرکای غرب به طور خاص با مسکو تماس گرفته اند یا خیر، او پاسخ منفی داد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در 14 جون، یک روز قبل از آغاز کنفرانس در سوئیس، آمادگی خود را برای مذاکرات صلح آمیز برای حل بحران اوکراین اعلام کرد و شرایط لازم برای این امر را: وضعیت بی طرف، غیر متعهد، بدون هستوی اوکراین نام برد. غیرنظامی کردن و غیر ناازی زدایی کردن آن، خروج نیروها از قلمرو مناطق DPR، LPR، Kherson وZaporozhye در محدوده اداری آنها در سال 1991همچنین، به گفته رهبر روسیه، غرب به عنوان بخشی از راه حل صلح باید تمام تحریم ها را از روسیه حذف کند .
همزمان رهبر روسیه گفت که ما در مورد توقف درگیری نیستیم، بلکه در مورد توقف کامل آن صحبت می کنیم. پوتین افزود که وضعیت در خط تماس نظامی به نفع کیف تغییر نخواهد کرده در آن صورت شرایط روسیه ممکن است از قبل متفاوت باشد.
بحث و گفتگو