آغاز رزمایش ناوگان اقیانوس آرام روسیه با شرکت نزدیک به 40 کشتی و قایق + ویدیو

ناوگان اقیانوس آرام جا به جایی نیروهای روسیه را به عنوان بخشی از رزمایش برنامه ریزی شده در اقیانوس آرام آغاز کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، ناوگان اقیانوس آرام به عنوان بخشی از رزمایش دوجانبه برنامه ریزی شده در شرق دور، جا به جایی نیروها را آغاز کرده است.
در پیام نیروی دریایی ارتش روسیه آمده است: "نیروهای ناوگان اقیانوس آرام به عنوان بخشی از یک رزمایش برنامه ریزی شده دوجانبه که از 18 تا 28 جون در اقیانوس آرام، دریای جاپان و دریای اوخوتسک برگزار می شود، از پایگاه های خود به مناطق تعیین شده روان شده اند".
رزمایش نیروهای دریایی و هوایی روسیه در دریایی مدیترانه + ویدیو
سرویس مطبوعاتی تصریح کرد: "این رزمایش زیر رهبری عمومی فرمانده ناوگان اقیانوس آرام دریاسالار ویکتور لینی برگزار می شود".
این گزارش خاطرنشان می کند، که امسال این رزمایش برای نخستین بار دوجانبه خواهد بود: بین ناوگان پریمورسکی متشکل از نیروهای مختلف ناوگان اقیانوس آرام و فرماندهی مشترک نیروها و نیروها در شمال شرقی فدراسیون روسیه.
نیروی دریایی ارتش روسیه گفت: ملوانان باید آموزش هایی را برای پس زدن یورش های پهپادها و قایق های بدون سرنشین، انجام مجموعه ای از تمرینات رزمی عملی، تمرین عملیات ضد زیردریایی، سازماندهی انواع دفاع از ناوها در هنگام گذشتن از دریا و راه اندازی مشترک یورش های موشکی به گروه های دریایی دشمن ساختگی انجام دهند.
در این بیانیه آمده است: "در مجموع حدود 40 کشتی، قایق و شناور پشتیبانی، نزدیک به 20 فروند هواپیمای دریایی و چرخبال در این رزمایش دوجانبه شرکت دارند".
همانطور که سرویس مطبوعاتی ناوگان اقیانوس آرام تصریح کرد، چرخبال های Ka-29 و Ka-27 در نسخه های ضد زیردریایی و جستجو و نجات و همچنین هواپیماهای ضد زیردریایی ایل-38، تو-142MZ و ایل-38N در رزمایش ها شرکت خواهند کرد. افزون بر این، خدمه رزمی سامانه های موشکی ساحلی باستیون و بال نیز در مانورهای نظامی شرکت خواهند کرد.
بحث و گفتگو