عملیات ویژه روسیه در اوکراین

افشای شمار محکومانی که وارد خدمت در نیروهای مسلح اوکراین شده اند

بیش از 2750 نفر از زندان آزاد و برای خدمت در نیروهای مسلح اوکراین فرستاده شدند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، بیش از 2750 نفر از زندان‌های اوکراین برای خدمت در ارتش اوکراین آزاد شده‌اند، از آن میان افرادی که به قاچاق مواد مخدر، دزدی تیلیفون، یورش مسلحانه و قتل محکوم شده‌اند، در حالی که افسر نظامی اوکراینی که نامش فاش نشده است، که مسئول چنین استخدامی است، به موفقیت این استخدام اعتقادی ندارد.
آستین: وضعیت نیروهای مسلح اوکراین در جبهه خطرناک است
واشنگتن پست می نویسد، که تمرین می کند و از گریز این افراد بیمناک است. پیش از این، ولادیمیر زلنسکی لایحه ای را برای بسیج مجرمانی که در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان هستند، امضا کرده بود. معاون وزیر دادگستری اوکراین النا ویسوتسکایا در 30 می گفت، که نزدیک به 4 هزار زندانی تمایل خود را برای خدمت در نیروهای مسلح اوکراین ابراز کرده اند.
این روزنامه می نویسد: "از زمانی که پارلمان در ماه می قانونی را تصویب کرد، که به برخی از محکومان اجازه می دهد به ارتش بپیوندند، بیش از 2750 مرد از زندان های اوکراین آزاد شده اند. از جمله (محکومین آزاد شدند) برای قاچاق مواد مخدر، دزدی تیلیفون و ارتکاب حملات مسلحانه و قتل، و همچنین برای سایر جرایم سنگین".
خاطرنشان می شود، که محکومان اوکراینی در واحدهایی که به طور کامل از زندانیان سابق تشکیل شده اند، اما تحت رهبری ارتش، مبارزه خواهند کرد. یک نظامی اوکراینی که نامش فاش نشده است که در روند جذب زندانیان در نیروهای اوکراینی شرکت داشته است به روزنامه گفت، که هیچ کس در اوکراین به موفقیت ابتکار استخدام زندانیان سابق در نیروهای مسلح اوکراین اعتقاد ندارد. می ترسد که در جبهه یا حتی صحرا غوغایی به پا کنند.
او به روزنامه گفت: "همه آنها مانند فارست گامپ خواهند دوید". پولیتیکو قبلاً گزارش داده بود که افسران ارشد ارتش اوکراین معتقدند که خط مقدم در تابستان امسال در میان کمبود شدید مهمات و همچنین تضعیف روحیه در صفوف سربازان اوکراینی ممکن است سقوط کند.
بحث و گفتگو