کرملین: واکنش غرب به پیشنهاد پوتین غیرسازنده است

سخنگوی کرملین گفت، که واکنش غرب به پیشنهاد رئیس جمهور روسیه غیرسازنده است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت: واکنش رسمی شرکت کنندگان در نشست سوئیس به پیشنهاد ولادیمیر پوتین رئیس دولت برای انجام مذاکرات وجود دارد، اما سازنده نیست.
پسکوف در پاسخ به این پرسش خبرنگاران، که آیا پاسخ رسمی از سوی شرکت کنندگان در نشست سران در سوئیس به پیشنهاد پوتین برای مذاکره درباره ای وضعیت اوکراین گفت: "واکنش های رسمی زیادی وجود دارد، اظهارات رسمی که سازنده نیست".
دیدگاه نخست وزیر آلمان درباره ای پیشنهاد آتش بس پوتین: جدی نبود
پسکوف: پیشنهاد پوتین برای صلح در دستور کار کنفرانس سوئیس قرار نخواهد گرفت
دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت، مسئله صلح در اوکراین در کنفرانس سوئیس مورد بررسی قرار نمی گیرد؛ پیشنهاد پوتین برای صلح در دستور کار قرار نخواهد گرفت.
پسکوف در پاسخ به پرسش اسپوتنیک مبنی بر اینکه چنانچه پیشنهاد روسیه برای مذاکره طی امروز شنبه در سوئیس رد شود، آیا می توان این موضوع را پایان یافته دانست، گفت:" مسئله صلح در اوکراین در کنفرانس سوئیس مورد بحث و بررسی قرار نمی گیرد. موضوعاتی با ماهیت بشردوستانه و نسبتا بشردوستانه در سوئیس مورد رایزنی قرار می گیرد".
پسکوف: امیدواریم دفعه بعد در یک رویداد سازنده درباره ای اوکراین گفت و گو و تبادل نظر شود
دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت، مسکو امیدوار است دفعه بعد موضوع اوکراین در یک رویداد سازنده تر مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
پسکوف گفت:"مایلیم دفعه بعد (پیرامون موضوع اوکراین) در یک رویداد واقعگرایانه تر و امیدوارکننده‌تر گرد هم آییم".
بحث و گفتگو