شایگو: برای رویارویی با ساختار تبلیغاتی خطرناک غرب در برابر روسیه به گام های هماهنگ نیاز داریم

دبیر شورای امنیت روسیه گفت: برای رویارویی با ساختار تبلیغاتی خطرناک غرب در برابر روسیه به گام های هماهنگ نیاز داریم
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شایگو، دبیر شورای امنیت روسیه گفت: غرب یک ساختار تبلیغاتی راهبردی خطرناک در برابر روسیه ایجاد کرده است که باید با گام های هماهنگ با آن رویارویی کرد.
به گفته شآیگو: "غرب یک ساختار جدی، کاملاً حساب شده و با بودجه کافی" برای تبلیغات ایجاد کرده است".
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شایگو: گلوله باران خاک روسیه با مشارکت غرب صورت می گیرد
دبیر شورای امنیت روسیه در نشستی درباره ای مسائل امنیت ملی در منطقه فدرال جنوبی گفت: "کسانی که امروز در تالین، ریگا، هلسینکی و چهار مرکز دیگر در اروپا حضور دارند، مراکز تبلیغات راهبردی(در برابر ما) هستند. عبارت "تبلیغات راهبردی" مناسبترین گزینه است. اگر آنها را با هم ترکیب کنیم به ساختاری می رسیم که برای کشور ما خطرناک است. بنابراین، ما باید با گام های هماهنگ و سازماندهی شده با آن رویارویی کنیم".
شایگو: یک یورش گسترده و برنامه ریزی شده اطلاعاتی در برابر روسیه در جریان است
سرگئی شایگو دبیر شورای امنیت روسیه گفت، که یک حمله اطلاعاتی بسیار گسترده و حساب شده در برابر ارتش، نیروهای امنیتی و شهروندان روسیه جریان دارد.
سرگئی شایگو دبیر شورای امنیت روسیه در یک نشست با موضوع امنیت ملی گفت: "امروز ما هر چیز مربوط به امنیت اطلاعات در چارچوب عملیات نظامی ویژه را مورد بحث قرار خواهیم داد، در شرایطی که یک یورش بسیار گسترده، برنامه ریزی شده و با هزینه هنگفت در همه ای عرصه ها (در برابر روسیه) وجود دارد، از آن میان در حوزه انترنت، تلویزیون، و به طور کلی با همه ای اهرم های موجود، نفوذ اطلاعاتی، اطلاعاتی و فناوری، هم بر نیروهای مسلح، هم سازمان های انتظامی و هم البته بر مردم کشورمان".
بحث و گفتگو