معاون شورای امنیت روسیه: برای رویارویی با غرب باید به "دشمنان" آنها جنگ افزار بدهیم

معاون شورای امنیت روسیه گفت، که برای رویارویی با غرب باید همه گونه جنگ افزارهای ممکن روسیه به جز جنگ افزار های هسته ای به کشورهای سومی "دشمن غرب" داده شود.
Sputnik
به گزار اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه در کانال تلگرام خود نوشت: "تحریم‌های جدید غرب باید به گونه‌ای پاسخ داده شود که بیشترین آسیب را به کشورهایی که محدودیت‌ها را اعمال کرده‌اند، وارد کند".
وی افزود: "آیا آنها از دادن جنگ افزارهای ما به دشمنان جهان غرب می ترسند؟ ما باید همه گونه جنگ افزار های ممکن را به آنها (کشورهای سومی "دشمن غرب") بدهیم، به جز جنگ افزارهای هسته ای (اکنون)!".
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
مدودف: هر پایگاه خارجی که قرار باشد در اوکراین ایجاد شود، هدف قرار می گیرد
مدودف: باید ضربه ای جدی به کشورهایی که محدودیت هایی در برابر ما اعمال کرده اند، وارد کنیم
دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه گفت، ما باید تلاش کنیم به کشورهایی که محدودیت هایی را در برابر روسیه اعمال کرده اند، آسیبی جدی وارد کنیم.
ایالات متحده پیشتر فهرست تحریم های خود را در برابر روسیه به روز کرد.
مدودف در کانال تلگرام خود نوشت:"ما باید هر روز تلاش کنیم تا به کشورهایی که این محدودیت ها(تحریم) را بر کشور ما و همه شهروندان ما اعمال کرده اند، حداکثر آسیب را وارد کنیم. ضربه به هر چیزی که ممکن است آسیب پذیر باشد، از آن میان ضربه زدن به اقتصاد، نهادها و حاکمان آنها، به رفاه شهروندان آنان و به اعتماد آنها به آینده شان".
امریکا و متحدانش بدون هیچ روش و و آیینی به روسیه اعلام جنگ کردند
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: امریکا و متحدانش بدون هیچ روش و آیینی به روسیه اعلام جنگ کردند، اما روسیه یاد گرفته است با تحریم‌ها زندگی کند و هر کسی که کشورش را دوست دارد باید به تحریم‌های جدید پاسخ دهد.
مدودف در کانال تلگرام خود نوشت: "خوب تحریم های جدید امریکا هم رسید و به زودی هم تحریم های جدید اروپایی اعمال خواهد شد. آیا باید به آنها واکنش نشان دهیم؟ به نظر می رسد، شمار این تحریم ها در حال حاضر از هزاران مورد نیز گذشته است اما ما یاد گرفته ایم که با آنها زندگی کنیم پیشرفت کنیم. از طرفی دیگر نیز لازم است که پاسخ داد اما نه تنها مقام ها، دولت، بلکه همه مردم ما، همه کسانی که سرزمین مادری ما روسیه را دوست دارند. بالاخره آنها - امریکا و متحدانش- بدون هیچ روش و آیینی به ما اعلام جنگ کردند!".
مدودف: غربی ها هر بلایی که سرشان بیاید، حقشان است
دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه گفت، که کشورهای غربی از جنگ در کیهان ترسیده اند و این بدان معناست که عاقبت دچار آن می شوند.
دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه در کانال تلگرام خود نوشت: "باید به تحریم‌های جدید غرب به گونه‌ای پاسخ داده شود که حداکثر آسیب را به کشورهایی که محدودیت اعمال کرده‌اند وارد کرد".
معاون شورای امنیت روسیه افزود: "آیا آنها از جنگ در حوزه کیهان می ترسند؟ پس دچار این هم می شوند. بگذار همه چیز برای آنها به پایان برسد، همه چیزشان از بین برود و نابود شود!".
بحث و گفتگو