دیدگاه سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه درباره ای سوءقصد به نخست وزیر اسلواکی

سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه گفت: سوءقصد به نخست وزیر اسلواکی نشان می دهد که نخبگان جهانی گرا در حال روی آوردن به ترور هستند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد، که تلاش برای ترور رابرت فیتسو، نخست وزیر اسلواکی نشان می دهد که نخبگان توتالیتر-لیبرال جهانی در حال حرکت به سوی ترور سیاسی علیه مخالفان خود هستند.
نخست وزیر اسلواکی زخمی شد + ویدیو
در این بیانیه آمده است: "دفتر مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه گزارش می دهد که داده های دریافت شده از سوی سرویس اطلاعات خارجی روسیه حاکی از عصبانیت فزاینده رهبری ایالات متحده و اتحادیه اروپا با روند عینی تغییر واقعیت های ژئوپلیتیک و تقویت مواضع نیروهای سیاسی ملی است. تلاش برای جان باختن نخست وزیر اسلواکی، روبرت فیتسو، در 15 می امسال. نشان می دهد که نخبگان توتالیتر-لیبرال جهانی، در شرایطی که نمی توانند هژمونی خود را با "روش های متمدنانه" حفظ کنند، به سوی ترور سیاسی آشکار علیه مخالفان خود حرکت می کنند. هدف از چنین اقدامات تلافی جویانه ترساندن "مخالفان" است".
خاطرنشان می شود، که جنایت در برابر فیتسو "به طور غیرارادی نشان دهنده قیاس با قتل های برجسته مارتین لوتر کینگ و اولوف پالمه است که سعی در مخالفت با جریان اصلی داشتند".
در پیام این اداره آمده است: "خوشبختانه رئیس دولت اسلواکی جان سالم به در برد. پشت آرزوهای ساختگی رسمی برای بهبودی فیتسو در غرب، چهره واقعی فرقه جهانی گرا پنهان است - طرفداران آن در اظهارنظرهای متعدد در شبکه های اجتماعی، جنایت را تأیید می کنند و خواهان حذف دیگر رهبران ملی به ویژه ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان و الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان رهبران ملی هستند".
بحث و گفتگو