بهترین عکس های هفته از نگاه اسپوتنیک

بازیگر زن روی فرش سرخ در مراسم افتتاحیه چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو.
Sputnik
1 / 12

ماه در پشت برج تلویزیون در فرانکفورت، آلمان، سه شنبه، 23 اپریل 2024 طلوع می کند. (AP Photo/Michael Probst)

2 / 12

ینس استولتنبرگ، سرمنشی ناتو، سمت راست، و ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، تسلیحات را در تیپ زرهی ورشو در ورشو، لهستان، سه شنبه، 23اپریل 2024 بازرسی می کنند. (AP Photo/Alastair Grant، Pool)

3 / 12

مردم در اطراف یکی از اجزای یک موشک بالستیک رهگیری شده که در نزدیکی دریای مرده در اسرائیل سقوط کرد، شنبه، 20اپریل 2024 جمع می شوند. نبرد علنی بین اسرائیل و ایران از اول آوریل با کشتن مشکوک اسرائیلی ژنرال های ایرانی در یک مجتمع دیپلماتیک ایران در سوریه آغاز شد. . این امر باعث شد راکت و پهپاد را به رگبار بیاورد که ایالات متحده، اسرائیل و شرکای منطقه ای و بین المللی بدون آسیب قابل توجهی در اسرائیل به آنها کمک کردند. و سپس حملات روز جمعه بود که نزدیک اهداف نظامی و هسته ای در ایران اصابت کرد. (AP Photo/Itamar Grinberg)

4 / 12

یک کماندار با لباس جنگجویان سامورایی باستانی پس از پرتاب تیر به سمت هدف در حین نمایش هنرهای رزمی با کمان با اسب یابوسام در پارک سومیدا در توکیو در 20 اپریل 2024، سوار اسب می شود. (عکس از Yuichi YAMAZAKI / خبرگزاری فرانسه)

5 / 12

هواداران اینترمیلان در 22 اپریل 2024 پس از پیروزی اینترمیلان در مسابقه فوتبال سری آ ایتالیا مقابل آث میلان، کسب عنوان قهرمانی اسکودتو 2024 را در پیاتزا دل دومو در مرکز میلان جشن می گیرند. (عکس از پیرو کروچیاتی / خبرگزاری فرانسه)

6 / 12

زنان کوچی افغان کوچی در 21 اپریل 2024 در کنار جاده ای در ولسوالی شواک ولایت پکتیا استراحت می کنند. (عکس از وکیل کوهسار / خبرگزاری فرانسه)

7 / 12

دیوید کامرون وزیر خارجه بریتانیا، سمت راست، پس از ورود به بیشکک، قرقیزستان، دوشنبه، 22اپریل 2024، مورد استقبال قرار گرفت. کامرون در یک تور پنج روزه در منطقه آسیای مرکزی است. (استفان روسو/عکس از استخر از طریق AP)

8 / 12

دانشجویان در اعتراض به جنگ غزه در دانشگاه اموری در 25 اپریل 2024 در آتلانتا، جورجیا، در جریان تظاهرات حامی فلسطینیان شعار می دهند. پردیس‌های کالج در سراسر ایالات متحده برای تظاهرات جدید دانشجویان طرفدار فلسطین آماده می‌شوند و یک هفته درگیری‌های رویارویی فزاینده با پلیس، دستگیری‌های دسته جمعی و اتهامات یهودی‌ستیزی را تمدید می‌کنند. (عکس از Elijah Nouvelage / AFP)

9 / 12

رای دهندگان در یک صف در یک مرکز رای گیری می ایستند تا در مرحله دوم رای گیری انتخابات عمومی هند در آجمر، ایالت راجستان، در 26 زنی در حال تماشای مردم در حال پرواز بادبادک در سی و هفتمین جشنواره بین المللی بادبادک (RICV) در ساحل برک-سور-مر، شمال فرانسه، در 23اپریل 2024 است. (عکس از سمیر الدومی / خبرگزاری فرانسه)

10 / 12

مردم در خیابانی شناورند که در اثر سیل در روستای چلنوکوو، منطقه کورگان، آب گرفته است. سیل در کورگان بدترین سیل در 75 سال گذشته بود - سطح آب در توبول از سطح 1994 فراتر رفت و به بالاترین سطح در 75 سال گذشته رسید. 1007 سانتی متر است. در هفت منطقه شهرداری منطقه کورگان و مرکز منطقه، بخش‌هایی از جاده‌ها به دلیل جاری شدن سیل به طور موقت مسدود شد.

11 / 12

در 20 اپریل 2024، در میان موج گرما شدید و کمبود شدید آب، کودکی سوار بر الاغی به مخزن می رود تا آب را در نزدیکی اردوگاه موقت آوارگان یمنی در ابس، استان حجه شمالی جمع آوری کند. (عکس از عیسی احمد / خبرگزاری فرانسه)

12 / 12

زنی در حال تماشای مردم در حال پرواز بادبادک در سی و هفتمین جشنواره بین المللی بادبادک (RICV) در ساحل برک-سور-مر، شمال فرانسه، در 23 اپریل 2024 است. (عکس از سمیر الدومی / خبرگزاری فرانسه)

بحث و گفتگو