کمک های بشردوستانه به مردم فلسطین + عکس

دخترک نوجوان چرخه بایسکل را چرخ میرند تا آله خاص برق بدهد و خیاط بتواند بدوزد و لقمه نان را در رفح پیدا کند
Sputnik
1 / 8

جوانان در 23 اپریل 2024 در بحبوحه درگیری های جاری در سرزمین فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس در بالای منطقه ای مرتفع در الزهرا در نوار غزه مرکزی تجمع کردند. (عکس از خبرگزاری فرانسه)

2 / 8

یک دختر در 23 اپریل 2024 در بحبوحه درگیری های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس، گاری پر از سیلندرهای گاز را در امتداد جاده در رفح در جنوب نوار غزه می کشد. (عکس از MOHAMMED ABED / AFP)

3 / 8

در پی بمباران اسرائیل در شمال نصیرات در نوار غزه در 23 اپریل 2024 در بحبوحه درگیری های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس، دود بلند می شود. (عکس از خبرگزاری فرانسه)

4 / 8

پس از حمله اسرائیل به اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه در 22 اپریل 2024، در بحبوحه نبردهای جاری بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس، یک زن فلسطینی زخمی قبل از انتقال به شفاخانه به آمبولانس اسکورت می شود. (عکس از خبرگزاری فرانسه)

5 / 8

یک طیاره ترانسپورتی نظامی C-17 Globemaster III قوای هوایی امارات متحده عربی در 23 اپریل 2024 در بحبوحه درگیری های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس بسته های کمکی را به سمت شمال نوار غزه پرتاب کرد. (عکس از خبرگزاری فرانسه)

6 / 8

مردم برای فرود بسته‌های کمک‌های بشردوستانه که در 23 اپریل 2024 در بحبوحه درگیری‌های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه‌نظامی حماس بر فراز نوار غزه ریخته شد، می‌شتابند. (عکس از خبرگزاری فرانسه)

7 / 8

مردان با بسته‌های کمک‌های بشردوستانه که در 23 اپریل 2024 در بحبوحه درگیری‌های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه‌نظامی حماس جمع‌آوری شده بود، از ساختمان‌های آسیب‌دیده عبور می‌کنند. (عکس از خبرگزاری فرانسه)

8 / 8

مردم در 23 اپریل 2024 در کنار یک ساختمان ویران شده در محل پرتاب کمک های بشردوستانه در شمال نوار غزه در بحبوحه درگیری های جاری در خاک فلسطین بین اسرائیل و گروه شبه نظامی حماس جمع می شوند. (عکس از خبرگزاری فرانسه)

بحث و گفتگو