چندرسانه ای

فرانسه، بلژیک، ایتالیا؛ اعتراضات کشاورزان، اروپا را فرا گرفت + عکس

اعتراضات کشاورزان در سراسر اروپا در حال افزایش است زیرا آنها خواستار شرایط بهتر برای رشد محصول و حفظ درآمد مناسب هستند.
Sputnik
1 / 10

کشاورزان تراکتورهای خود را بر روی یک پل کوچک بر فراز بزرگراهی در فرانکفورت، آلمان 2024 پارک کرده اند. کشاورزان به طرح دولت برای لغو معافیت های مالیاتی بر روی سوختی که استفاده می کنند اعتراض می کنند.

2 / 10

یک تراکتور در جریان تظاهرات کشاورزان برای درخواست شرایط بهتر برای رشد محصولات و حفظ درآمد مناسب در نامور بلژیک کود در خیابان می ریزد.

3 / 10

کشاورزان لهستانی در اعتراض به واردات محصولات کشاورزی از اوکراین به عنوان رقابت از کشور همسایه در لهستان شرکت کردند. کشاورزان لهستانی اعلام کردند که بیش از 160 جاده را در سراسر کشور مسدود کرده اند تا واردات "کنترل نشده" محصولات کشاورزی و غذایی اوکراین را محکوم کنند و خواستار بازنگری در سیاست مشترک کشاورزی شوند.

4 / 10

کشاورزان با تراکتورهای خود بزرگراه A4 را در نزدیکی Jossigny، در شرق پاریس در بحبوحه اعتراضات سراسری که توسط چندین اتحادیه کشاورزان در مورد پرداخت، مالیات و مقررات فراخوانده شده بودند، مسدود کردند. اعتراضات کشاورزان در سراسر اروپا در حال افزایش است زیرا آنها خواستار شرایط بهتر برای رشد محصول و حفظ درآمد مناسب هستند.

5 / 10

کشاورزان با تراکتورهای پارک شده خود در نزدیکی تقاطع بزرگراه، در Orte، ایتالیا جمع شده اند. کشاورزان در مناطق مختلف ایتالیا و اروپا علیه سیاست های کشاورزی اتحادیه اروپا تظاهرات کرده اند.

6 / 10

کشاورزان معترض در لهستان با تراکتورهای خود در جاده ای در دبلین، لهستان

7 / 10

کشاورزان فرانسوی و بلژیکی در مقابل پارلمان اروپا در بروکسل

8 / 10

تراکتورها و کامیون‌ها در مقابل دروازه براندنبورگ برلین. خشم کشاورزان و رانندگان کامیون ناشی از تصمیم دولت برای کاهش یارانه ها و معافیت های مالیاتی خودروهای دیزلی و کشاورزی است. این اقدام بخشی از تلاش‌های ائتلاف اولاف شولز، صدراعظم آلمان برای یافتن پس‌انداز پس از حکم دادگاه عالی آلمان در نوامبر 2023 مبنی بر نقض قوانین بدهی دولت بود.

9 / 10

کشاورزان با تراکتورهای پارک شده خود در نزدیکی تقاطع بزرگراه، در Orte، ایتالیا جمع شده اند. کشاورزان در مناطق مختلف ایتالیا و اروپا علیه سیاست های کشاورزی اتحادیه اروپا تظاهرات کرده اند.

10 / 10

کشاورزان فرانسوی در حین تظاهرات در بزرگراه A6 در نزدیکی Chilly-Mazarin، در جنوب پاریس در کنار آتش ایستاده اند.

بحث و گفتگو