چندرسانه ای

رزمایش پرسنل نظامی ناوگان اقیانوس آرام در منطقه پریمورسکی

پرسنل نظامی ناوگان اقیانوس آرام (PF) در یک زمین آموزشی در منطقه پریمورسکی به تمرین پرداختند.
Sputnik
1 / 10

یک سرباز در وقت تمرین آموزشی برای پرسنل ناوگان اقیانوس آرام در یک زمین آموزشی در منطقه پریمورسکی، یک مسلسل سنگین شلیک می کند.

2 / 10

پرسنل نظامی در جریان صنف آموزش تجهیزات ارتباطی به عنوان بخشی از تمرین برای پرسنل نظامی ناوگان اقیانوس آرام (PF) در یک زمین آموزشی در منطقه پریمورسکی.

3 / 10

یک سرباز در حین تمرینات آموزشی برای پرسنل نظامی ناوگان اقیانوس آرام (ناوگان اقیانوس آرام) در یک زمین آموزشی در منطقه پریمورسکی، کارتریج ها را در یک مسلسل سنگین بار می کند.

4 / 10

نمایش توانایی های یک کوادکوپتر به عنوان بخشی از تمرین برای پرسنل نظامی ناوگان اقیانوس آرام (PF) در یک زمین آموزشی در منطقه پریمورسکی.

5 / 10

یک سرباز یک نارنجک انداز خودکار را در حین تمرین آموزشی برای اعضای ناوگان اقیانوس آرام (PF) در یک زمین آموزشی در منطقه پریمورسکی شلیک می کند.

6 / 10

پاکسازی مین در جریان صنف های آموزشی مهندسی به عنوان بخشی از تمرین برای پرسنل نظامی ناوگان اقیانوس آرام (PF) در یک زمین آموزشی در منطقه پریمورسکی.

7 / 10

پرسنل نظامی ناوگان اقیانوس آرام (PF) در جریان تمرینات در یک زمین آموزشی در منطقه پریمورسکی.

8 / 10

یک نارنجک انداز در خط شلیک در حین تمرین آموزشی برای پرسنل نظامی ناوگان اقیانوس آرام (PF) در یک زمین آموزشی در منطقه پریمورسکی.

9 / 10

صنف های آموزشی مهندسی به عنوان بخشی از تمرینات پرسنل نظامی ناوگان اقیانوس آرام (PF) در یک زمین آموزشی در منطقه پریمورسکی.

10 / 10

پرسنل نظامی ناوگان اقیانوس آرام (PF) در جریان تمرینات در یک زمین آموزشی در منطقه پریمورسکی.

بحث و گفتگو