مسکو در ارتباط چگونگی ادامه حمایت مالی امریکا از کیف در سال آینده توضیح داد

وزارت امور خارجه روسیه: ایالات متحده تمام تلاش خود را برای حصول اطمینان از سرپا باقی ماندن موضوع حمایت از رژیم کی یف در سال آینده میلادی و به هر روشی به کار خواهد گرفت.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، در رادیو کومسومولسکایا پراودا در پاسخ به این سوال که آیا امریکا به تامین مالی اوکراین در سال آینده ادامه خواهد داد، گفت:" آنها هر کاری را انجام خواهند داد تا این موضوع در طول سال 2024 سرپا بماند. اگر آنها موفق به گرفتن پول از مالیات دهندگان خود شوند، این کار را انجام می دهند. اگر نتیجه ندهد، آنها رژیم کیف را به انجام اقدامات وحشتناک از جمله اقدامات تروریستی تشویق می کنند تا در این راستا فعالیت نشان دهند."
به گفته زاخارووا، نمایندگان حزب دمکرات امریکا نمی توانند در رقابت های پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 از کیف حمایت کنند.
زاخارووا افزود:" از هر روشی استفاده خواهد شد، هر روشی، و البته یک نمایش بزرگ اطلاعاتی و سیاسی وجود خواهد داشت که پایان ناپذیر است، در غیر این صورت آنها باید بپذیرند که این پروژه از هم پاشیده شده، برای دموکرات ها، برای کسانی که اکنون در حال حرکت هستند. چرخه انتخابات، این مثل مرگ است."
زاخاروف تاکید کرد که کاخ سفید نگران سرنوشت اوکراین و اوکراینی ها نیست.
بحث و گفتگو