چندرسانه ای

بهترین عکس های هفته از دیدگاه اسپوتنیک

با عکس های زیبا و دردناک از جامعه های مختلف و از نواحی مختلف دنیایی امروزی ما آشنا شوید.
Sputnik
1 / 17

در جریان بمباران نظامی اسرائیل در شمال نوار غزه در 14 نوامبر 2023، در بحبوحه نبردهای جاری بین اسرائیل و گروه فلسطینی حماس، رعد و برق آسمان را روشن می کند. به گفته وزارت بهداشت حماس، از زمان شروع جنگ پس از حمله شبه نظامیان فلسطینی به جنوب اسرائیل در 7 اکتبر و بر اساس آمار رسمی اسرائیل، بیش از 11000 نفر در بمباران بی امان اسرائیل به نوار غزه کشته شده اند.

2 / 17

یک پناهجوی تازه وارد روهینگیا که کودکی را در آغوش گرفته است، پس از ورود به ساحل باتی، ولایت آچه، اندونزی، در 15 نوامبر 2023، ژست می دهد. به گفته یک مقام محلی، حداقل 147 پناهجوی روهینگیا، بیشتر زنان و کودکان، در 15 نوامبر در غربی ترین استان اندونزی فرود آمدند. گفت، یک روز پس از آن که نزدیک به 200 نفر دیگر در همان منطقه به ساحل آمدند.

3 / 17

توکتوک ها پس از باران شدید در موگادیشو، سومالی، دوشنبه، نوامبر، از یک جاده سیل زده عبور می کنند. 13، 2023. مقامات گفتند که از اکتوبر، سیل های ناشی از بارندگی های سیل آسا نزدیک به نیم میلیون نفر را آواره کرده و زندگی بیش از 1.2 میلیون نفر را مختل کرده است، و به زیرساخت های غیرنظامی به ویژه در منطقه گدو در جنوب سومالی آسیب زیادی وارد کرده است.

4 / 17

جمعیتی با پرچم‌های اسپانیا در مرکز Puerta del Sol در جریان اعتراضی که حزب محافظه‌کار اسپانیا در مادرید، اسپانیا، یکشنبه 12 نوامبر 2023 فراخوانی کرد. حزب خلق در اعتراض به توافق سوسیالیست‌های اسپانیا برای اعطای عفو به جدایی‌طلبان کاتالونیا در ازای حمایت از دولت جدید نمود.

5 / 17

یک زن در کنار بت الهه هندو کالی در جشن کالی پوجا در کلکته در 12 نوامبر 2023 اشاره می کند.

6 / 17

تاپ شات - در 13 نوامبر 2023 در میدان فلسطین در تهران پایتخت ایران، در بحبوحه نبردهای جاری بین اسرائیل و گروه فلسطینی حماس در نوار غزه، نصبی با اجساد کفن شده ساختگی کودکان برپا شد.

7 / 17

پرزیدنت جو بایدن در حاشیه کنفرانس تعاونی اقتصادی آسیا و اقیانوسیه از رئیس جمهور چین، شی جین پینگ، در شهرک فیولی در وودساید، کالیفرنیا، چهارشنبه، 15 نوامبر 2023، استقبال کرد.

8 / 17

کار رزمی هویتزر D-30 واحد منطقه نظامی مرکزی در جهت کراسنولیمانسکی در منطقه یک عملیات نظامی ویژه.

9 / 17

این عکس هوایی که در 13 نوامبر 2023 گرفته شده است، گله ای از گوزن ها را در حال راه رفتن در حفاظتگاه ملی دافنگ الک در یانچنگ، در استان جیانگ سو شرقی چین نشان می دهد.

10 / 17

قبوض دود از کوه. آتشفشان اتنا، همانطور که از کلیسای Magazzeni در نزدیکی روستای Sant'Alfio، شمال کاتانیا، سیسیل، جنوب ایتالیا، یکشنبه، نوامبر دیده می شود.

11 / 17

یکی از اعضای خارج از وظیفه نیروهای امنیتی اسرائیل به نمازگزاران در دیوار غربی، مقدس ترین مکانی که یهودیان می توانند در آن نماز بخوانند، در شهر قدیمی اورشلیم، سه شنبه، نوامبر، می پیوندد. 14، 2023. ده ها هزار نفر از نیروهای ذخیره اسرائیلی برای جنگ علیه حماس فراخوانده شده اند، در حالی که دیگر پرسنل امنیتی به دنبال حمله مرگبار برون مرزی گروه شبه نظامی اسلامی در اکتبر، شروع به حمل سلاح در ملاء عام کرده اند.

12 / 17

درگیری افسران پولیس با تظاهرکنندگان حامی فلسطین در حالی که آنها سعی می کردند وارد ایستگاه قطار بارسلون اسپانیا شوند، شنبه، نوامبر. 11، 2023. پولیس ضد شورش در شمال شرقی بارسلونا اسپانیا برای مدت کوتاهی با حدود 2000 معترض طرفدار فلسطین که به ایستگاه قطار رفت و آمد یورش بردند و آن را اشغال کردند، درگیر شدند. معترضان بخشی از گروهی متشکل از هزاران نفر بودند که قبلاً در راهپیمایی مجاز علیه پاسخ اسرائیل در غزه به حمله مرگبار حماس در اکتوبر شرکت کرده بودند.

13 / 17

تیم آکروباتیک الفرسان در نمایشگاه بین المللی هوانوردی و فضایی دبی 2023 در دبی اجرا می کند.

14 / 17

گروهی از کایمن ها در سواحل رودخانه تقریباً خشک شده بنتو گومز در تالاب های پانتانال در نزدیکی پوکونه، ایالت ماتو گروسو، برزیل، چهارشنبه، نوامبر نشسته اند. 15، 2023. در میان گرمای شدید، آتش‌سوزی‌های جنگلی به‌طور گسترده در بیوم پانتانال، بزرگترین تالاب گرمسیری جهان شعله‌ور هستند.

15 / 17
Wrestlers compete in a 'Sindhi Malakhra' wrestling match, a local ancient form of wrestling originated in Pakistan's Sindh region, during a local tournament in Karachi on November 14, 2023. (Photo by Asif HASSAN / AFP)
16 / 17

پشک آواره تاریخی 14 نوامبر 2023 در ماله، پایتخت مالدیو، روی یک اسکوتر چرت می زند.

17 / 17

نمایشگاه بین المللی - انجمن "روسیه" برنامه کنسرت "چهره های بسیاری از بوریاتیا"

بحث و گفتگو