پنج پهپاد قوای اوکراین در حریم بریانسک و بحیره سیاه منهدم گردید

وزارت دفاع روسیه: قوای دافع هوا روسیه دو پهپاد قوای مسلح اوکراین را بر فراز منطقه بریانسک و سه فروند دیگر را بر فراز بحیره سیاه سرنگون کردند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که قوای دافع هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را بر فراز منطقه بریانسک سرنگون کردند و سه فروند دیگر را بر فراز بحیره سیاه رهگیری کردند.
این وزارت خاطرنشان کرد که رژیم کیف بار دیگر تلاش کرد تا با استفاده از پهپاد از نوع طیاره، حمله تروریستی را در خاک روسیه انجام دهد.
در این پیام آمده است: دستگاه دافع هوا روسیه دو هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را بر فراز قلمرو منطقه بریانسک منهدم کردند و سه پهپاد دیگر بر فراز بحیره سیاه، نزدیک سواحل جمهوری کریمه رهگیری شدند.
الکساندر بوگوماز، والی منطقه بریانسک تصریح کرد که دو پهپاد در نزدیکی مرکز منطقه منهدم شدند. وی افزود: به کسی آسیب نرسیده، خسارتی در پی نداشته است و خدمات اطفائیه در محل هستند.
قوای اوکراینی تقریباً هر روز سعی می کنند با هواپیماهای بدون سرنشین که سیستم های دافع هوای روسیه را رهگیری می کنند و به مناطق مرزی و مرکزی روسیه حمله کنند. در مناطق بریانسک، کورسک، بلگورود و کریمه سطح بالایی از تهدید تروریستی (زرد) وجود دارد.
بحث و گفتگو