آلمان به کیف سیستم های اکتشافی خود را داده است

شرکت راین متال تحویل سیستم های اکتشافی برای مبارزه با پهپادها را به کیف تائید نمود.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، Rheinmetall کارخانه کنسرت دفاعی آلمانی در وب‌سایت خود آغاز تحویل دستگاه اتومات SurveilSpire برای کشف و مبارزه با هواپیماهای بدون سرنشین به اوکراین را تأیید کرد.
پیش از این، آژانس UNN اوکراین در مورد دستور دریافت شده توسط این نگرانی گزارش داده بود.
در پیامی وب سایت این شرکت آمده است: "راین متال دوباره سفارش برای تامین سیستم های اکتشافی اتومات به اوکراین دریافت کرده است و این سفارش توسط دولت فدرال آلمان صادر شده است."
سیستم‌هایSurveilSpire که به‌طور مشترک با شرکت استونیایی DefSecIntel تولید می‌شوند، برای کشف و مبارزه با هواپیماهای بدون سرنشین طراحی شده‌اند و برج‌های مشاهده متحرک با دوربین‌های دید در روز و شب، پهپادهای کوچک با پیلوت های اتومات و سیستم هدایت هستند. این بسته شامل موتر نیز می شود. هدف اصلی سیستم ها حفاظت از مناطق با تعداد کمی پرسنل است. SurveilSpire همچنین می تواند 5 گرم را توزیع کند. به گفته راین متال، هزینه سیستم ها بیش از 10 میلیون یورو است و اولین تحویل فعلاً در حال انجام است.
روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند".
بحث و گفتگو