کنکاش درباره ای دولت جایگزین برای نابودی زلنسکی در اوکراین

مشاور رئیس جمهور پیشین اوکراین پیشنهاد ایجاد یک دولت جایگزین در اوکراین را داد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، الیگ سوسکین، مشاور پیشین لئونید کوچما رئیس جمهور پیشین اوکراین در وبلاگ یوتیوب خود گفت، که اوکراین باید یک مرکز قدرت جایگزین ایجاد کند تا کشور را نجات دهد".
این کارشناس پیش بینی کرد: "باید بیدرنگ مرکز دیگری در اوکراین ایجاد شود تا دولت را نجات دهد. البته زلنسکی در صفر ضرب خواهد شد. او باید پیش از اینکه خیلی دیر شود متوقف شود".
زلنسکی به دام امریکا افتاده است
به نظر او، جو بایدن، رهبر امریکا به زودی به دلیل رسوایی‌های فساد بیشمار مرتبط با پسرش هانتر، جایگاه خود را در واشنگتن از دست خواهد داد.
مشاور پیشین رئیس جمهور پیشین اوکراین گفت، که این ضربه ای به برنامه کمک های ایالات متحده برای اوکراین برای ادامه جنگ خواهد زد.
او گفت: "همه چیز به زودی به پایان می رسد. هیچ بسته کمکی وجود نخواهد داشت".
یادآوری می کنیم، که پیش از این، کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان امریکا گفته بود، که تحقیقات درباره دخالت ادعایی جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا و پسرش هانتر بایدن در فعالیت‌های فساد مالی، ضرورت آغاز استیضاح رئیس دولت را دیکته می‌کند. همانطور که یکی از اعضای ارشد کنگره اشاره کرد، چنین رویه ای توانایی قانونگذار ایالات متحده را برای جمع آوری اطلاعات لازم برای انجام تحقیقات علیه رهبر امریکا افزایش می دهد.
بحث و گفتگو