شویگو: تجهیزات نظامی اوکراین تقریبا تمام شده است

شوئیگو اعلام کرد که تجهیزات نظامی اوکراین تقریبا به طور کامل به پایان رسیده است.
Sputnik
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، ژنرال ارتش روسیه، در کنفرانس یازدهم مسکو درباره امنیت بین‌المللی گفت: نتایج اولیه این خصومت‌ها نشان می‌دهد که منابع نظامی اوکراین تقریباً تمام شده است.
وزیر دفاع روسیه گفت: "نتایج اولیه خصومت ها نشان می دهد که منابع نظامی اوکراین تقریباً تمام شده است."
وی خاطرنشان کرد که تحت شعار حمایت از کی‌یف، ایالات متحدهانبار مهمات شرکاء خود را در مناطق مختلف جهان پاکسازی می کند و در مقابل آن وعده تامین ترجیحی تجهیزات ساخت غرب را می دهد.
شویگو تاکید کرد: "در واقع، بازار محصولات مجتمع نظامی-صنعتی آمریکا در حال پاکسازی است. با این حال، شرکا باید پول زیادی را برای تسلیحات جدید به ایالات متحده بپردازند و با محدود کردن حاکمیت در حوزه امنیتی موافقت کنند."
پرفروش‌ترین تسلیحات در عملیات نظامی ویژه
روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی به کشورهای ناتو فرستاد. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد.
وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". پسکوف خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل، در خاک بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" دخالت دارند.
بحث و گفتگو