سری هیولاهای مکانیزه؛ تسلیحات مدرن نظامی روسیه + عکس

شرکت Rostec State Corporation در کانال تلگرامی خود تصاویر جدیدی از فناوری روسی را در قالب هیولاهای مکانیزه ارائه کرد. تمام تجهیزاتی که تصویر جدیدی دریافت کرده اند در عملیات نظامی ویژه شرکت می کنند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، شرکت Rostec State Corporation در کانال تلگرامی خود تصاویر جدیدی از فناوری روسی را در قالب هیولاهای مکانیزه ارائه کرد. تمام تجهیزاتی که تصویر جدیدی دریافت کرده اند در عملیات نظامی ویژه شرکت می کنند.
پیش از این، این شرکت جنگنده Su-57 را به عنوان یک ربات شاهین به تصویر می کشید.
سیستم راکتی ضد هوایی پانتسیر، تصویر یک کرگدن مکانیکی قدرتمند را دریافت کرد، T-90 - یک خرس قدرتمند که تمام قاب را پوشانده است، پهپاد کامیکاز لنست، یک زنبور ربات آینده نگرانه و خطرناک، سیستم شعله افکن سنگین سولنتسپک TOS-1A به مار آهنین با پرتابگرهای راکت به اژدهای سه سر تبدیل شد.
هلیکوپتر تهاجمی Ka-52 که قبلاً با نام مستعار غیررسمی "تمساح" شناخته می شد، در ادامه نسخه سنتی Mi-24 "تمساح" با پرتابگرهای "Whirlwind" به یک تمساح در حال پرواز تبدیل شد.
Su-57 یک هیولای مکانیزه + عکس
Rostec خاطرنشان کرد که "همه این سلاح ها ویژگی منحصر به فرد خود را دارند، اما همیشه هولناک هستند" و به کاربران پیشنهاد کرد که محبوب ترین آلتر ایگوهای تجهیزات نظامی روسیه را انتخاب کنند.
بحث و گفتگو