"هیچ چیز کمک نمی کند"؛ ناامیدی امریکایی‌ها از پیروزی اوکراین در مقابل روسیه

روزنامه نگار امریکایی می‌گوید، قوای هوایی و قوای بحری روسیه از بهترین ها در جهان هستند، هیچ سلاح غربی به پیروزی اوکراین کمک نمی کند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، گارلند نیکسون، مجری رادیو امریکایی، در کانال یوتیوب خود گفت: تمام اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در مورد بازگرداندن سرزمین های از دست رفته، هیچ مبنایی ندارد، زیرا این کشور در حال حاضر به فروپاشی کامل نزدیک شده است.
وی مورد سخنان ولودیمیر زلنسکی، گفت: "سخنان زلنسکی در مورد بازگشت دونباس و کریمه یک عبارت پوچ است. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد. همه جهان این را می دانند."
نیکسون همچنین خاطرنشان کرد که قوای هوایی و قوای بحری روسیه از بهترین ها در جهان هستند، بنابراین اوکراین که چنین نیروهایی ندارد، هیچ چانسی برای موفقیت ندارد.
روسیه با کدام شرایط به صلح دست خواهد یافت؟
وی خلاصه کرد، چرا اوکراین اصلاً به F-16 نیاز دارد؟ هیچ چیز به او کمک نمی کند. روس ها اوکراین را مات دادند.
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیا در 4 جون آغاز شد. کی‌یف قطعه های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به جنگ پرتاب کرد. همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 21 جولای اعلام کرد، نیروهای اوکراینی هیچ نتیجه ای ندارند و متصدیان غربی به وضوح از روند این عملیات ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع عظیم پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کی‌یف کمک نمی‌کند.
بحث و گفتگو