قبرستان ها دروغ تکان دهنده اوکراین را افشا می کند

ریتر، افسر اطلاعاتی سابق نیروهای مسلح امریکا: اوکراین دیگر نمی تواند تلفات سنگین را در صفوف نیروهای مسلح اوکراین پنهان کند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ارتش امریکا در مصاحبه با روزنامه نگار استفان گاردنر گفت که اوکراین دیگر نمی تواند تلفات سنگین را در صفوف نیروهای مسلح اوکراین پنهان کند.
این کارشناس گفت: "اوکراینی ها دیگر نمی توانند آن را پنهان کنند. مردم به افزایش قبرستان ها در اوکراین نگاه می کنند، آنها به طور تصاعدی در حال رشد هستند. همانطور که اجساد به خانه آورده می شوند، اوکراینی ها در حال حاضر جای برای دفن آنها کم شده است."
به گفته این متخصص، نیروهای مسلح اوکراین در تلاش هستند تا با وارد کردن افراد بیشتر به نبرد، با تلفات زیاد کنار بیایند، و همچنین اراده ارتش روسیه در دفاع از سرزمین های خود را بشکنند، اما این تنها منجر به قربانیان بیشتر خواهد شد. اوکراینی ها که دیگر نمی توانند آن را پنهان کنند.
مسکو: اوکراین به بازار سیاه پیوند اعضای بدن مبدل شده است
افسر سابق اطلاعاتی پیشنهاد کرد: همه چیز به این واقعیت می پیوندد که تا پایان تابستان اوکراینی ها به راحتی از مرز نیم میلیون کشته خواهد گذشت.
در 4 جون، نیروهای مسلح اوکراین یک ضد حمله را در مسیرهای زاپوروژیا، یوژنودونتسم و آرتموفسک آغاز کردند و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد پرتاب کردند. اما ارتش اوکراین در هیچ یک از بخش های جبهه موفق نشد و متحمل خسارات سنگین شد.
به گفته وزیر دفاع سرگئی شویگو، در روزهای 26 و 27 جولای، نیروهای روسی یک حمله گسترده دشمن را در جهت اورهوفسکویه خنثی کردند. به گفته وی، نیروهای مسلح اوکراین بیش از 400 نظامی و بیش از 60 قطعه تجهیزات از جمله سه تانک لئوپارد آلمانی و دو تانک فرانسوی را در آنجا از دست دادند.
بحث و گفتگو