بایدن با یک عبارت زلنسکی را آشکارا ​​تحقیر کرد

رئیس جمهور امریکا آشکارا رئیس جمهور اوکراین را با این جمله که کیف از واشنگتن به جایی نمی رسد، تحقیر کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر مارکوفسکی ستون نویس در مقاله ای برای American Thinker نوشت: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، ولادیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین را هنگامی که به تصمیم ناتو برای دعوت نکردن کیف به ائتلاف انتقاد کرد، علناً تحقیر کرد.
همانطور که ناظر به یاد می آورد، رئیس کاخ سفید، در جریان مذاکرات با زلنسکی در نشست ویلنیوس در 12 جولای به شوخی گفت، که اوکراین به ایالات متحده "گیر" کرده است و واشنگتن از کی یف "به جایی نمی رسد".
زلنسکی محتوای دیدارش با بایدن را فاش کرد
نویسنده خاطر نشان کرد: "هنگامی که رعیت جرأت کرد صدای خود را در برابر میزبانان بلند کند، رئیس جمهور بایدن مجبور شد او را به جایش بشاند. اگر غیر دیپلماتیک صحبت کنید، شما احمق ها تا زمانی که ما به شما اسلحه می دهیم یا تا زمانی که خوراک توپ شما تمام شود، می جنگید".
به گفته مارکوفسکی، نشست سران ناتو در ویلنیوس در 11 تا 12 جولای شور و شوق زلنسکی را که مانند سگ تازی به دنبال یک خرگوش مکانیکی دنبال عضویت در بلوک نظامی بود، خنک کرد.
روزنامه‌نگار استدلال می‌کند، که رهبران غربی کاملاً راضی هستند که اوکراینی‌ها برای آنها می‌جنگند و می‌میرند، اما در فهرست ناتو قرار نگرفته‌اند، زیرا این به نخبگان در واشنگتن، لندن و بروکسل اجازه می‌دهد تا وارد یک رویارویی مستقیم با یک قدرت هسته‌ای نشوند.
مارکوفسکی در پایان گفت، که متحدان کیف به خوبی می دانند که او جایی برای رفتن ندارد، بنابراین هرگونه اعتراض زلنسکی در ارتباط با تصمیمات اعضای بلوک نظامی به شدت سرکوب می شود.
یادآوری می کنیم، که نشست سران ناتو در 11 تا 12 جولای در ویلنیوس برگزار شد. در نتیجه اوکراین دعوت نامه ای برای اتحاد دریافت نکرد. همچنین، ینس استولتنبرگ، دبیرکل این سازمان گفت، که موضوع ورود جمهوری به اتحادیه در صورت عدم موفقیت در رویارویی با روسیه، اهمیت خود را از دست خواهد داد. کشورهای G7 بیانیه ای در حمایت از اوکراین منتشر کرده اند، اما تعهدات امنیتی ذکر شده در آن، چارچوب زمانی خاصی را برای اجرا در نظر نمی گیرند. وزارت خارجه روسیه در پایان اجلاس گفت، که ناتو سرانجام به طرح های جنگ سرد بازگشته است و مقصد کیف برای نقش اصلی ترین مواد مصرفی در جنگ ترکیبی که توسط این ائتلاف راه اندازی شده است، قرار دارد.
بحث و گفتگو