سربازان قوای مسلح اوکراین از میادین مین روسیه شکایت دارند

رسانه ها می‌نویسند، جنگنده های قوای مسلح اوکراین شکایت دارند که میادین مین روسیه روحیه سربازان اوکراینی را تضعیف می کند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، تعدادی از پرسنل نظامی اوکراین در صحبت با رسانه غربی شکایت کردند که میدان های مین وسیع و متراکم که توسط نیروهای روسی گذاشته شده است، روحیه ارتش اوکراینی را که در عملیات تهاجمی شرکت می کنند، تضعیف می کند، بسیاری از موترهای نظامی غربی را از کار انداخته و پیشروی را متوقف کرده است.
این رسانه مینویسد: "هیچ مانع نظامی به اندازه میدان های مین وسیع و متراکم روسیه که زره های ناتو را نابود می کند، سربازان را مجروح می کند و روحیه را تضعیف می کند، ترسناک نیست."
این نشریه سخنان فرمانده قطعه 78 گروه ویژه اوکراین را با علامت فراخوان نقل می کند: "ما می توانیم با ده گروه حمله کنیم، اما کار نمی کند، زیرا مین ها همه جا هستند، مین ها در هر نیم متر". سلطان" که توسط مین منفجر شد و اکنون در شفاخانه صحرایی است.
همانطور که این روزنامه اشاره می کند، پیشروی اوکراین "به طرز دردناکی آهسته بوده است" و ارتش اوکراین مستقر در مسیرهای زاپروژیا و دونتسک "تا حد زیادی میدان های مین روسیه را در این امر مقصر می دانند - تهدیدی پنهان که به منبع رنج روانی تبدیل شده است."
کلوپ ویدیو
ماین دریایی اوکراینی توسط Ka-27 منهدم شد + ویدیو
وسایل نقلیه زرهی غربی مانند برادلی امریکایی و تانک‌های لئوپارد 2 آلمان تا حدودی محافظت می‌کردند، اما اصابت مین بسیاری از وسایل نقلیه را از کار انداخت، پیشرفت‌ها را متوقف کرد و نیروها را مجبور کرد از میان میادین مین زیر بمباران عبور کنند.
در عین حال، بر اساس گزارشات، رهبری نظامی اوکراین گفته است که به متحدان غربی نیاز دارند تا تجهیزات بیشتری برای مین زدایی فراهم کنند که برخی از آنها توسط ایالات متحده ارائه شده است، اما نه به میزانی که وعده داده شده است.
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنو دونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپروژیا در 4 جون آغاز شد. کی‌یف تیپ های آموزش دیده توسط ناتو را مجهز به فناوری غربی، از جمله تانک های معروف لئوپارد، مستقر کرد. همانطور که سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در 11 جنوری اعلام کرد، دشمن در هیچ جهتی به اهداف خود نرسید و تلفات وی از 26000 سرباز، 1244 تانک و هزاران تجهیزات دیگر، 21 هواپیما و 6 هلیکوپتر فراتر رفت.
بحث و گفتگو