تصاویر ماهواره‌ای پس از حادثه روی پل کریمه + عکس

شرکت مکسار تصاویر ماهواره‌ای از پل آسیب دیده کریمه را منتشر کرده است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، شرکت امریکایی مکسار تصاویر ماهواره‌ای 17 جولای از پل آسیب دیده کریمه را منتشر کرد.
تصاویر ماهواره ای جدید که صبح 17 جولای 2023 گرفته شده و آسیب های جدیدی را در پل کریمه نشان می دهد که کریمه را به سرزمین اصلی روسیه متصل می کند، این شرکت در توییتر خود نوشت و سه عکس را در این مطلب قرار داد.
پیش از این، شرکت مکسار (Maxar) گزارش داده بود که ماهواره تجاری WorldView-2 دو بار در ماه گذشته، از جمله هفته گذشته، از پل کریمه فیلمبرداری کرده است.
قابل یادآوری است کمیته ملی ضد تروریسم گزارش داد که کیف ساعت 3 بامداد روز دوشنبه با استفاده از دو هواپیمای بدون سرنشین سطحی یک حمله تروریستی به پل کریمه انجام داد. قطعه جاده پل آسیب دید، دو بزرگسال کشته و یک کودک مجروح شد.
مقامات کریمه و کوبان از ساکنان و گردشگران می‌خواهند که از عبور از روی پل خودداری کنند و مسیر جایگزین را از طریق مناطق جدید انتخاب کنند. کمیته تحقیقات روسیه در چارچوب یک پرونده جنایی، افرادی را که در حمله تروریستی به پل کریمه در اوکراین دست داشتند، شناسایی می کند.
به گفته ماریا زاخاروا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه، حمله به پل کریمی توسط رژیم کییف انجام شده است و تصمیم حمله توسط مقامات رسمی و نظامی اوکراین با مشارکت سرویس های ویژه ایالات متحده و بریتانیا گرفته شده است.
بحث و گفتگو