"تابوت های سیار" خبر بد قوای مسلح اوکراین از خط مقدم به زلنسکی

در صفوف قوای مسلح اوکراین اعتراف می کنند که در جریان ضد حمله متحمل خسارات سنگینی می شوند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، سربازان قوای مسلح اوکراین اعتراف می کنند که در جریان ضد حمله متحمل خسارات سنگینی می شوند و تجهیزات آنها به "تابوت های متحرک" تبدیل شده است. در این مورد Strana.ua، گزارش میدهد.
در این مقاله آمده است: "اوکراین رسماً در مورد این تلفات اظهار نظر نمی کند، اما در گفتگوهای خصوصی، ارتش اوکراین اعتراف می کند که این تلفات زیاد است.
همانطور که نویسندگان مقاله اشاره کردند، با اشاره به سخنان یکی از افسران قوای مسلح اوکراین، استراتژی در میدان جنگ با جنگ‌های صد سال پیش قابل مقایسه است: اوکراینی ها باید با پیاده نظام حمله کنند، متحمل خسارات سنگین، زیرا سلاح های مدرن روسیه به آنها اجازه نمی دهد با استفاده از تجهیزات حمله کنند.
حمله جنایتکاران قوای مسلح اوکراین به موتر غیرنظامیان در نزدیکی اوگلدار + ویدیو
روزنامه نگاران از سرباز اوکراینی نقل قول کردند: "اکنون ابزار دفاعی دوباره قوی تر از ابزار حمله شده است. تعداد زیادی سلاح با دقت بالا، موشک های هدایت شونده ضد تانک، هواپیماهای بدون سرنشین در واقع وسایط نقلیه زرهی را به تابوت های متحرک تبدیل کرده اند. حتی در مسیرهای دور نیز کشف و نابود می شوند."
در زمینه عدم موفقیت در حمله متقابل قوای مسلح اوکراین، رسانه های غربی اعلام کردند که کی‌یف پرتاب واحدهای بزرگ و تجهیزات غربی به نبرد را متوقف کرده است. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، ابراز عقیده کرد که حمله قوای مسلح اوکراین موقتی نخواهد بود، بلکه "برای تعداد بسیار بیشتری از ماه ها ادامه خواهد داشت."
بحث و گفتگو