سپاه آزادی: مرکز قطعه 01 گروه طالبان در کابل را هدف قرار دادیم + ویدیو

سپاه آزادی از هدف قرار دادن مرکز قطعه 01 گروه طالبان با راکت در کابل خبر داد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، سپاه آزادی با نشر تویت و نوار دیداری از یورش راکتی نیروهای این سپاه بر گروه طالبان خبر داد.
این سپاه نوشته است: "در نتیجه یک عملیات چریکی سپاهیان آزادی مورخ 15.04.1402 ساعت یک شب در ساحه حوزه 19 امنیتی کابل؛ قطعه 01 امنیتی گروه تروریستی طالبان واقع در سرک نو؛ مورد هدف شلیک موشک قرار گرفت. در این عملیات به گروه تروریستی طالبان تلفات سنگین وارد گردید.".
این سپاه در ادامه افزوده است: "بر اساس اطلاعات اوپراتیفی، در این قطعه حدود 5000 تن از افراد گروه تروریستی طالبان ایفای وظیفه می نمایند که با تسلیحات پیشرفته امریکایی مجهز می باشند. همه می دانند که طالبان تروریست با حمایت جاسوسان و وطن فروشان داخلی و در حمایت از کشور های منطقه و جهان در اثر یک توطئه افغانستان و مردم اش را به اسارت گرفتند".
سپاه آزادی: 5 جنگجوی گروه طالبان را در ولسوالی گرمسیر هلمند کشتیم + ویدیو
این جبهه یادآوری کرده است: "امروزه در حالیکه سایر جریان های سیاسی و نظامی تلاش دارند تا با این گروه تروریستی و زیر مجموعه های آنان که در شمال کشور به شکل هدفمند جابحا شده اند، تا در یک تعامل قرار بگیرند و حکومت به اصطلاح همه شمول را ایجاد نمایند. اما ما سپاهیان آزادی برخلاف این توطئه و خیانت بزرگ ملی بعدی هستیم و علیه آن شدیدا می ایستیم. ما تا آخرین تروریستی که در شمال افغانستان حضور داشته باشد در برابر شان می جنگیم و آنان را نابود می سازیم".
در پایان این خبرنامه آمده است: "از آن جای که جامعه جهانی، کشور های منطقه و یتیمان و بیوه های جمهوریت نیز از طالبان حمایت می کنند اما ما سپاهیان آزادی در برابر آن ها مبارزه می کنیم و در این راستا نیاز به حمایت های گسترده مردمی خود هستیم تا حملات مهلک تر و ضربات سنگین تر را در نقاط مختلف کشور با سلاح های سنگین تر، علیه گروه تروریستی طالبان وارد بسازیم تا به این گروه وحشی و جنایتکار و حامیان شان نشان بدهیم که هنوز آغاز راه است و فرزندان اصیل وطن هنوز زنده هستند و مردمان آزاده و آزاد اندیش هنوز نفس می کشند".
یادآوری می کنیم، که در روزهای پسین یورش های چریکی جبهه های ضد طالبان در برابر گروه طالبان افزایش پیدا کرده است.
بحث و گفتگو