فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین از انتقادات در مورد سرعت کند ضد حمله "خشمگین" شده است

زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در مصاحبه با رسانه امریکایی گفت که از اتهامات ضد حمله کند خشمگین شده است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در مصاحبه با واشنگتن پست گفت که از سخنان در مورد سرعت کند ضد حمله خشمگین شده است.
زالوژنی گفت: در میان اظهارات تعدادی از مقامات غربی، تحلیلگران نظامی و ولودیمیر زلنسکی مبنی بر اینکه حمله اوکراین کندتر از حد انتظار آغاز شده است، "این من را عصبانی می کند."
پیش از این، زلنسکی در مصاحبه ای با رسانه های انگلیسی اعتراف کرد که ضدحمله اوکراین "آهسته تر از آنچه ما می خواهیم" پیش می رود. زلنسکی گفت که بسیاری ضدحمله اوکراین را یک فیلم هالیوودی می دانند و انتظار نتایج فوری دارند.

زالوژنی به نقل از واشنگتن پست گفت: "این نمایشی نیست که تمام دنیا در حال تماشای آن باشند و شرط بندی کنند یا چیزی شبیه به آن. هر روز برای هر متر خون ما ریخته می شود."

عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای هوافضای روسیه به زیرساخت سوخت نیروهای مسلح اوکراین یورش بردند
به گفته وی، یک ضدحمله موفق و سریع بدون ارسال سلاح های اضافی به کی‌یف غیرممکن است. او افزود: "بدون تدارک کامل (با سلاح)، این طرح ها عموما غیر واقعی است. اما در حال اجرا هستند. بله، شاید نه به آن سرعتی که شرکت کنندگان در نمایش دوست دارند ناظران، اما این مشکل آنهاست."
پیش از این، نسخه آمریکایی دیگری از نیویورک تایمز نوشت که ارتش اوکراین به "پیشرفت کند" حمله اوکراین و واقعیت دفاع قدرتمند نیروهای مسلح روسیه اذعان کرده است. به گفته پاسخ دهندگان، رسانه های اوکراین تصویری بیش از حد خوش بینانه از وضعیت در جبهه برای نیروهای مسلح اوکراین ارائه می دهند.
حمله اوکراین در مسیرهای یوژنو-دونتسک، زاپوروژیا، آرتموفسک در 4 جون آغاز شد، در حالی که ضربه اصلی نیروهای مسلح اوکراین در بخش زاپوروژیا از جبهه متمرکز بود. کیف قطعات های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی از جمله لئوپاردها را به نبرد پرتاب کرد.
به اوکراین چند هفته فرصت داده شد تا برنده شود
پوتین در نشستی با فرماندهان نظامی در 13 جون گفت که نیروهای اوکراینی در جریان حمله متحمل خسارات سنگینی شده اند و در هیچ جهتی موفق نبودند. پس از آن فیلم با سیگار کشیدن پلنگ طنین بزرگی در غرب ایجاد کرد. رئیس جمهور پوتین این هفته گفت که کیف از زمان شروع به اصطلاح ضد تهاجمی 259 تانک و 780 خودروی زرهی و تنها در هفته گذشته 41 تانک و 102 خودروی زرهی در بخش اورخوفسک از دست داده است.
بحث و گفتگو