بقایای شناور غرق شده در اقیانوس اطلس به کانادا تحویل داده شد

لاشه یک شناور غرق‌شده در اقیانوس اطلس که توسط یک ربات پیدا شد، به کانادا تحویل داده شد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، سی‌بی‌سی نیوز کانادا روز چهارشنبه گزارش داد، که لاشه زیردریایی که در جریان یک سفر برای دیدن بدنه کشتی تایتانیک در اقیانوس اطلس غرق شد، توسط یک وسیله نقلیه زیر آب پیدا شد و به خشکی انتقال داده شد.
به گزارش این کانال، کشتی کانادایی Horizon Arctic که در عملیات امداد و نجات شرکت داشت، با لاشه زیردریایی تیتان به بندر سنت جان در ولایت نیوفاندلند و لابرادور کانادا بازگشت.
مرگ همه ای سرنشینان زیردریایی گمشده در اقیانوس اطلس تایید شد
بر پایه گزارش این کانال: "کشتی حامل یک اودیسه با کنترل از راه دور بود که در کف اقیانوس در چند صد متری بدنه کشتی تایتانیک آوارهایی را کشف کرد. به محض اینکه کشتی پهلو گرفت، تیمی از محققان سوار شدند و کار تخلیه را آغاز کردند".
به گفته این کانال، لاشه این زیر دریایی شامل یک قطعه نیمه دایره ای بود که مشخص شد دماغه تیتان است و همچنین یک قطعه پانل جانبی پوشش داده شده بالای لوگوی OceanGate. لاشه زیردریایی برای تعیین علل این فاجعه به بازپرسان تحویل داده می شود.
پیش از این، گارد ساحلی امریکا که عملیات جستجو و نجات را انجام داده بود، گزارش داده بود که زیردریایی تیتان در یک انفجار منهدم شده و پنج نفر از خدمه آن کشته شده اند. شرکت کنندگان در عملیات جست و جو همچنین اظهار داشتند که با توجه به عمقی که لاشه زیردریایی در آن قرار دارد و همچنین پیچیدگی کار بر روی آن، احتمال یافتن بقایای مردگان کم است.
بحث و گفتگو