کلوپ ویدیو

بخشی از سخنرانی امروز پوتین درباره اوضاع جاری + ویدیو

بخشی از ویدیوی از سخنرانی پوتین خطاب به مردم روسیه .
Sputnik
در این ویدیو رئیس جمهور پوتین می گوید: تکرار می‌کنم، هر آشفتگی داخلی یک تهدید مهلک برای کشور ما، برای ما به عنوان یک ملت است. این ضربه ای به روسیه و مردم ما است. و اقدامات ما برای محافظت از میهن در برابر چنین تهدیدی سخت خواهد بود. همه کسانی که عمداً در راه خیانت قرار گرفتند، شورش مسلحانه را تدارک دیدند، راه سیاه نمایی و تروریستی را در پیش گرفتند، به مجازات حتمی خواهند رسید، هم در برابر قانون و هم در برابر مردم ما پاسخگو خواهند بود.
نیروهای مسلح و سایر سازمان‌های دولتی دستورات لازم را دریافت کرده‌اند و اقدامات ضدتروریستی اضافی اکنون در مسکو، منطقه مسکو و تعدادی از مناطق دیگر در حال انجام است. همچنین اقدامات قاطعی برای تثبیت وضعیت در روستوف انجام خواهد شد. همچنان دشوار است؛ در واقع کار مقامات ملکی و نظامی مسدود شده است.
من به عنوان رئیس جمهور روسیه و فرماند کل قوا، به عنوان یک شهروند روسیه، هر کاری را برای دفاع از کشور، حفاظت از نظم قانون اساسی، جان، امنیت و آزادی شهروندان انجام خواهم داد.
کسی که شورش نظامی را سازماندهی و آماده کرد و علیه همرزمانش اسلحه بلند کرد به روسیه خیانت کرد. و پاسخگوی آن خواهند بود. و من از کسانی که به این جنایت کشیده می شوند می خواهم که مرتکب یک اشتباه مرگبار و غم انگیز و منحصر به فرد نشوند و تنها انتخاب درست را انجام دهند - دست از شرکت در اعمال جنایتکارانه بردارند.
من معتقدم آنچه را که برای ما عزیز و مقدس است حفظ و دفاع خواهیم کرد و همراه با میهن خود بر هر آزمایشی غلبه خواهیم کرد و حتی قوی تر خواهیم شد.
بحث و گفتگو