چندرسانه ای

اولین سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به چین در 5 سال گذشته: راهی برای آشتی؟

Sputnik
1 / 12

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا هنگام ورود به پکن دست تکان می دهد.

چین، 18 جون 2023.

2 / 12

ایالات متحده آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، سمت چپ، پس از ورود به پکن.

3 / 12

وزیر امور خارجه امریکا، آنتونی بلینکن، با وزیر امور خارجه چین، چین گانگ، در مهمانخانه ایالتی دیائویوتای در پکن دیدار می کند.

4 / 12

کارگران هوتل برای جلوگیری از فیلمبرداری روزنامه نگاران، هنگام ورود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه به هوتلی در پکن، در حال نصب دیوار حائل هستند.

5 / 12

وزیر امور خارجه ایالات متحده آنتونی بلینکن، با وزیر امور خارجه چین، چین گانگ، در مهمانخانه ایالتی دیائویوتای در پکن قدم می‌زند.

6 / 12

یک موتر سفارت ایالات متحده که گمان می‌رود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه را حمل می‌کند، در حالی که برای ملاقاتی در پکن به مهمان‌خانه ایالتی Diaoyutai می‌روند، توسط موتورسیکلت‌ها اسکورت می‌شود.

بلینکن دومین و آخرین روز از دیدارهای مهم خود را با مقامات ارشد چینی آغاز کرده است، دو طرف تمایل خود را برای گفتگو ابراز کردند، اما تمایل چندانی برای رسیدگی به مواضع سخت‌تر که تنش‌ها را افزایش داده است، نشان ندادند.

دوشنبه 19 جون 2023.

7 / 12

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و چین گانگ، وزیر امور خارجه چین، پیش از دیدار در مهمانسرای دولتی دیائویوتای در پکن با یکدیگر احوالپرسی کردند.

در 18 جون 2023.

8 / 12

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در مهمانسرای دولتی دیائویوتای در پکن با وزیر امور خارجه چین، چین گانگ دیدار کرد.

9 / 12

دربان ها منتظر ورود آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، پیش از دیدار با وزیر امور خارجه چین، کوین گانگ، در مهمانسرای دولتی Diaoyutai در پکن.

10 / 12

وزیر امور خارجه ایالات متحده آنتونی بلینکن، در حالی که برای ملاقات با وانگ یی دیپلمات ارشد چین به مهمانخانه دولتی دیائویوتای در پکن وارد می شود.

11 / 12

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با وانگ یی مدیر دفتر کمیسیون مرکزی امور خارجه چین در مهمانسرای دولتی دیائیوتای در پکن دیدار کرد.

12 / 12

وزیر امور خارجه ایالات متحده آنتونی بلینکن، با وانگ یی، دیپلمات ارشد چین، در مهمانخانه ایالتی دیائیوتای در پکن دیدار می کند.

بحث و گفتگو