نیروهای اوکراینی 47 بار در روز دونتسک را گلوله باران کردند

نیروهای مسلح اوکراین روزانه 364 گلوله را در قلمرو جمهوری خلق دونتسک شلیک می کنند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین (JCCC) گزارش داد، نیروهای اوکراینی در جریان روز گذشته 47 بار قلمرو جمهوری خلق دونتسک را گلوله باران کردند و 364 گلوله شلیک کردند.
شهردار گورلووکا از تعداد زیادی قربانی های گلوله باران اوکراینی خبر داد
دفتر نمایندگی در کانال تلگرام خود گزارش می دهد: "در جریان روز گذشته، این مأموریت 47 واقعیت شلیک توسط AFU (تشکیلات مسلح اوکراین) را گزارش کرد. در جهت دونتسک، دشمن 17 حمله از MLRS، توپخانه 155 و 122 میلی متری انجام داد. در گورلوفسکی - 27 حمله از MLRS، توپخانه 152 و 122 میلی متر. در یاسینواتسکی - دو گلوله از توپخانه 155 میلی متری، در ولناخسکوی یک گلوله از توپخانه 155 میلی متری شلیک کردند".
تصریح شده است، که دشمن 364 واحد انواع مهمات شلیک کرده است. مناطقی از هفت شهرک جمهوری زیر آتش قرار گرفتند: گورلووکا، یاسینواتایا، دونتسک، ماکیوکا، الکساندروفکا، استارومیخایلوفکا، کیریلووکا.
در روز گذشته، اطلاعاتی در مورد زخمی شدن پنج غیرنظامی در منطقه یاسینواتایا و تسنترالنو-گورودسکی گورلوفکا و کشته شدن یک غیرنظامی - یک مرد، در کریلوفکا که قبلاً آزاد شده بود، دریافت شد. در روز گذشته، 62 گلوله از سمت نیروهای اوکراینی ثبت شد.
بحث و گفتگو