مشهور ترین تولید کنندگان موتر در نمایشگاه موترهای برقی لبنان رونما گردید

مشهور ترین کمپنی های موتر سازی نوع برقی، نماشگاه دستاورد های خود را در لبنان نمایش دادند.
Sputnik
1 / 8

فروشنده در کنار موتر الکتریکی جدید مرسدس EQS ایستاده است که در نمایشگاه e-Motor در بیروت، لبنان، چهارشنبه، 10 می 2023 به نمایش درآمد. پارک موترهای برقی در لبنان توسط برندهای برتر.

2 / 8

لین برق وصل شده به موتر الکتریکی جدید مزدا CX-60 که در نمایشگاه e-Motor در بیروت، لبنان، چهارشنبه، 10 می 2023 به نمایش درآمد. عرضه اخیر موترهای برقی در لبنان توسط برندهای برتر.

3 / 8

تماشاچیان در کنار موترهای برقی جدید چری EQ1 ایستاده اند که در نمایشگاه e-Motor در بیروت، لبنان، چهارشنبه، 10 مه 2023 به نمایش در می آیند. نمایشگاه e-Motor در بیروت آغاز شد و به دوستداران موترها این فرصت را می دهد که نسخه های اخیر را تجربه کنند. موترهای برقی در لبنان توسط برندهای برت

4 / 8

کارگر موتر الکتریکی جدید BMW iX را که در نمایشگاه e-Motor در بیروت، لبنان، چهارشنبه، 10 می 2023 نمایش داده می شود، پاک می کند. نمایشگاه e-Motor در بیروت آغاز شد و به دوستداران موتر ها این فرصت را می دهد که نسخه های اخیر را تجربه کنند.

5 / 8

بازدیدکنندگان موتر برقی جدید مزدا CX-60 را که در نمایشگاه e-Motor در بیروت، لبنان، چهارشنبه، 10 می 2023 به نمایش گذاشته شد، تماشا کردند. نمایشگاه e-Motor در بیروت آغاز شد و به دوستداران موتر این فرصت را می دهد که تجربه اخیر را داشته باشند. عرضه موترهای برقی در لبنان توسط برندهای برتر.

6 / 8

مردم در کنار موتر برقی جدید پورشه تایکان ایستاده اند که در نمایشگاه e-Motor در بیروت، لبنان، چهارشنبه، 10 می 2023 به نمایش درآمد.

7 / 8

کابین موتر برقی جدید مرسدس EQS در نمایشگاه e-Motor در بیروت، لبنان، چهارشنبه، 10 می 2023، تصویر شده است. نمایشگاه e-Motor در بیروت آغاز به کار کرد و به دوستداران موتر این فرصت را می دهد که نسخه های اخیر را تجربه کنند.

8 / 8

موترهای برقی جدید مرسدس بنز در نمایشگاه e-Motor در بیروت، لبنان، چهارشنبه، 10 می 2023 به نمایش گذاشته می شوند. نمایشگاه e-Motor در بیروت آغاز شد و به دوستداران موتر این فرصت را می دهد که نسخه های اخیر خودروهای برقی را در لبنان تجربه کنند.

بحث و گفتگو