جزئیات سفر پوتین به ماریوپول + ویدیو

پوتین به ماریوپول سفر کرد و نشستی را در پست فرماندهی منطقه نظامی شمال در روستوف برگزار کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، به گزارش سرویس مطبوعاتی کرملین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه سفری کاری به ماریوپل داشت و سپس در نشستی در روستوف نا دانو با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه و شماری از سران نظامی آخرین گزارش ها درباره عملیات ویژه در اوکراین را دریافت کرد.
رئیس جمهور روسیه با هلیکوپتر وارد ماریوپل شد و سپس با توقف، در حالی که خود درایو می کرد، از مناطق شهر عبور کرد. او چندین مکان را بازدید کرد و با ساکنان محلی صحبت کرد.
مرات خوسنولین، معاون نخست وزیر، در مورد پیشرفت در ساخت و ساز و بازسازی ماریوپل و اطراف آن صحبت کرد.
کرملین افزود: "آنها به ویژه در مورد ساخت مناطق کوچک مسکونی جدید، امکانات اجتماعی و آموزشی، زیرساخت های مسکن و خدمات عمومی و موسسات طبی بحث کردند.
به این ترتیب، معاون نخست وزیر ساختمان فیلارمونیک را به رئیس جمهور نشان داد که به گفته وی، طی سه ماه بازسازی شد. وی افزود: بازسازی مرکز شهر قرار است تا پایان سال به پایان برسد.
خسنولین گفت: "مرکز به شدت شکسته است، در بخش مرکزی ساختمان ها بناهای تاریخی وجود دارد. ما برای مدت طولانی فکر کردیم - تخریب کنیم یا نه. ما تصمیم گرفتیم پس انداز کنیم، تمام اسناد طراحی و برآورد را انجام دادیم و می خواهیم کار را تمام کنیم".
معاون نخست‌وزیر ادامه داد: "حمل‌ونقل عمومی در شهر راه‌اندازی شده است، ۱۱۰ اتوبوس هم‌اکنون در حال فعالیت هستند و ترامواها تا تابستان شروع به کار خواهند کرد".
او تاکید کرد: "مردم شروع به بازگشت کردند. وقتی دیدند که مرمت در حال انجام است، مردم فعالانه شروع به بازگشت کردند".
پوتین در منطقه کوچک نوسکی با ساکنان محلی صحبت کرد و سپس به دعوت یکی از خانواده ها به خانه آنها رفت.
علاوه بر این، رئیس جمهور از خط ساحلی نزدیک باشگاه قایق بادبانی و مکان های به یاد ماندنی در ماریوپل بازدید کرد.
سپس به روستوف-نآ-دونو رفت و در آنجا جلسه ای در پست فرماندهی یک عملیات نظامی ویژه برگزار کرد.
کلوپ ویدیو
ولادیمر پوتین با رانندگی موتر خود وارد سواستاپل شد + ویدیو
بحث و گفتگو