چندرسانه ای

جنون شبانه در سرک های فرانسه

در گالری اسپوتنیک تصاویر شرکت کنندگان در اعتراض به اصلاحات حقوق بازنشستگی در شهر های مختلف فرانسه را تماشا کنید.
Sputnik
1 / 11

درگیری تظاهرکنندگان با شورش پولیس در جریان تظاهرات پس از آن که دولت فرانسه اصلاحات حقوق بازنشستگی را بدون رای گیری از طریق پارلمان با استفاده از ماده 49.3 قانون اساسی در نانت، غرب فرانسه به اجرا گذاشت.

2 / 11

زباله ها توسط معترضان پس از تظاهرات در نزدیکی میدان کنکورد، در پاریس به آتش کشیده شد.

3 / 11

پس از آنکه دولت فرانسه اصلاحات حقوق بازنشستگی را بدون رأی گیری در پارلمان، با استفاده از ماده 49.3 قانون اساسی، در تولوز، جنوب غربی فرانسه، به تصویب رساند، یک معترض در میدان "کاپیتول دو تولوز" از یک بلندگو استفاده می کند.

4 / 11

افسران پلیس در مقابل آتش بازی معترضان در جریان تظاهراتی ایستاده اند که پس از آن که دولت فرانسه اصلاحات حقوق بازنشستگی را بدون رأی گیری در پارلمان با استفاده از ماده 49.3 قانون اساسی در لیون به اجرا گذاشت.

5 / 11

شرکت کنندگان در اعتراض به اصلاحات حقوق بازنشستگی در یکی از سرک های پاریس. اصلاحات افزایش سن بازنشستگی را از 62 سال به 64 سال افزایش دادند.

6 / 11

یک معترض در کنار کانتینرهای زباله شورش را بر پا انداخت، پس از آن که دولت فرانسه اصلاحات حقوق بازنشستگی را بدون رأی گیری در پارلمان، با استفاده از ماده 49.3 قانون اساسی در مارسی، به اجرا گذاشت.

7 / 11

معترضان در میدان کنکورد در نزدیکی مجلس ملی پاریس تظاهرات کردند.

8 / 11

درگیری تظاهرکنندگان با پولیس در هنگام تظاهرات.

9 / 11

شرکت کنندگان در اعتراض به اصلاحات حقوق بازنشستگی در یکی از سرک های پاریس. اصلاحات افزایش سن بازنشستگی را از 62 سال به 64 سال افزایش دادند.

10 / 11

یک ساکن محلی با بایسکل‌اش در تظاهرات شرکت کرد.

11 / 11

مردی در نزدیکی پنجره ای نشسته است که توسط معترضان پس از تظاهرات در نزدیکی میدان کنکورد در پاریس شکسته شد.

بحث و گفتگو