نشانک ناراحتی پنهانی زلنسکی به بایدن به خاطر از دست دادن آرتموفسک

مشاور پیشین پنتاگون گفت: رئیس جمهور اوکراین به خاطر از دست دادن آرتموفسک نشانک ناراحتی به رئیس جمهور امریکا فرستاده است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ/دگروال داگلاس مک گرگور، مشاور پیشین رئیس پنتاگون در مصاحبه ای با روزنامه نگار دن بال گفت، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، به دلیل وضعیت اسفناک نیروهای مسلح اوکراین در خط مقدم، پیامی برای غرب ارسال کرده است.
امریکا از پذیرفتن زلنسکی به عنوان پناهجو خبر داد
این افسر امریکایی گفت: "شمار تلفات ارتش اوکراین در حال حاضر به 200000 نفر می رسد، عمدتاً به دلیل دفاع سرسختانه از باخموت (آرتموفسک). من می ترسم که زلنسکی از توصیه جنرال های خود پیروی نکند که می گویند: "گوش دهید، بیایید بیرون برویم. از آنجا، یک خط دفاعی جدید ایجاد کنید و به مبارزه ادامه دهید". حالا او در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. او ذخایر کمی دارد، سلاح‌های کمی دارد، اما بزرگترین مشکل این است که بهترین سربازانش مرده‌اند".
سرهنگ در پایان گفت: "زلنسکی اساساً به همه می گوید: "من شکست خوردم و اگر قرار نیست به اینجا بیایید و جنگ را برای ما پیروز شوید، تمام شده است".
پیش از این، نوکتیس دروون، کهنه سرباز ارتش ایالات متحده، گزارش های ظالمانه درباره اعزام سربازان زخمی و بیمار اوکراینی به خط مقدم را خوانده بود. به گفته وی، برای غرب، جان آنها هیچ ارزشی ندارد، بنابراین بدون تردید آنها را برای قربانی تحویل خواهند داد.
بحث و گفتگو